|
|
|
|---|---|
|
Bilen startar inte, verkar inte vara nån kompression !? har inte kollat kompen än men det verkar inte vara nån ide i detta skede då den snurrade helt oberört när jag kinnade den. Kan det vara så att tryckarna inte släppt trycket ? ska man låta den vila lite och se om de släpper efter ett tag och dra runt den för hand för att uderlätta dräneringen ? Har nån erfarenhet av detta ? | |
|
Hej Dra säkringen till soppapumpen, och mata med startmotorn? Typ: Länk värt ett försök iaf? Vänligen Mattias |
|
|
Gasen i botten och kör på startmotorn tills den startar har alltid funka för mig Mvh |
|
|
Tack för tips , provar igen ikväll när den stått inne i värmen . bilen stod ju ute över natten och imorse var det nog inte de bästa förhållandena , då den monterades ihop igår efter att ha stått still ett par veckor så är nog oljan aningen trögflytande . Med vänlig hälsning Jonas |
|
|
Topplocksbyte var anledningen till stilleståndet , glömde nämna det . |
|
|
Som nämnts: full gas och nöt på med startmotorn och fortsätt tills den varvar själv - avbryt inte om den bara tänder till. Bra att koppla upp mot en annan bil. ___ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.