|
|
|
|---|---|
|
Ja hej! Idag så har jag varit och kollat på en väldigt fin M5 E60 i västerås. Länk Fullmatad, jättefin utvändigt som invändigt. Bilen har dock gått 16000mil och det gör mig lite orolig. Dock så har bilen bara haft i princip 1 ägare då det var en ändre man som e född 58 som ägt den sen 2006. Nuvarande ägare har haft den endast i 2 månader och måste tyvärr sälja den pga husköp säger han. Det var inte mycket att anmärka på bilen alls. Det enda som gjorde mig lite orolig maskinellt är att när han körde och skulle visa hur den går/mår så när han växlade upp på höga varv runt 8000 så slog det i bilen väldigt hårt. Det var M läge på med allt maxat, är detta normalt? Blev väldigt orolig, dock är det den första m5an som jag har åkt/provkört så jag vet ej hur dom beter sig. Priset var ganska okej det var inte alls för dyrt men jag är rädd att det ska bli för dyrt till slut med saker som inte håller. Annars så har jag haft ett öga på den andra m5an som finns i västerås Länk Väldigt fin ser den ut och vara, få ägare, 6300 mil. Lite dyrare ja men jag har hört att den bilen har blivit sågad här på autopower att den inte känns som den ska för dom få milen den har gått? Någon som vet något om denna bil? Tack för allt MVH! | |
| Läs lite här om den (sid 2), Länk | |
| Ja det ska kännas som en spark i röven när man ger fullt och växlar så. | |
| Andra ägaren och import, hur många ägare i Tyskland innan dess? | |
| Kan inte va många då den kom till sverige när den va 1 år gammal? | |
|
Andrej94: Du måste bilda dig en egen uppfattning om bilen du är intresserad av. Här på forumet finns det många "experter" som tycker en massa saker, inget fel i det för alla vill väl. Men om man ska ta in vad alla skriver blir det ju inte lätt att hitta sitt objekt;) Jag hade nog inte ens köpt en BMW om jag hade varit inne och läst på forumet innan jag köpte min. EB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.