|
|
|
|---|---|
|
tja alla har köpt bmw 330i 2005 nya karossen bilen är maxutrustad hur ändrar jag språket i displayen från engelska till svenska finns bara 3 språk att välja 1.engelska 2.spanska 3.tyska. bilen är inte import den är sv-såld. Med vänlig hälsning MVH bmw ägare :) | |
| Har haft en svensksåld E90 330i med stora Navin men hade inte svenska som val i i-driven utan körde med engelska. | |
| tack för ditt svar har en till fråga när man backar med bilen högra sido-spegeln fälls ner för att underlätta nu är den helst stilla när jag lägger i backen!!! är det nånting man ändrar från inställningar ? | |
|
Ställ in knappen för backspegeljusteringen så att den är för föraren så åker höger spegel ner/upp vid backning. Niklas Fransosen |
|
| tack för ditt svar Niklas provade och det funkade haha :) cd-växlaren i bagaet när ja trycker på blåaa knappen för att få ut magasinet den kommer ej ut det händer inget när jag trycker på knappen!! vet du varför? | |
|
Den enda erfarenhet jag har på det området är från min CD/DVD-växlare i instrumentpanelen på sjuan och den erfarenheten är att den bara funkar :-) Vad som är knas med din vet jag inte. Har du kollat att den har ström? Tänker på det gamla datortricket, sitter alla kontakter ordentligt? Huruvida den har en egen säkring som kan ha gått vet jag inte.... Niklas Fransosen |
|
| kan vara säkring jag ska kolla var alla säkringar sitter plus säkrings-schema om det finns :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.