|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Runt 50000 låter rimligt tycker jag.. 20´ mil och ingen ac drar ner priset som sagt.. |
|
|
Ett inlägg i debatten: Länk Dyrt? JA! Mr C |
|
|
100 000 !!! Ojdå! Då lägger jag på 40 % på min med ;) Länk Geee mig hardtop !! |
|
|
Såg den också. Dream on fellows..... -------------------------------------------- Länk |
|
ErikNilsson |
Du har en E30 så det är ganska patetiskt att jämföra då hela bilen osar 80-tal! |
|
Oj då! Det verkar som vi trampade på en öm tå hos Erik... Mr C |
|
|
Erik, no offense men har du inte tagit i lite med priset? Eller är det nåt speciellt med bilen som inte går att se på bilderna/läsa i texten? T ex en turbokonvertering el dyl... Jens |
|
|
Vad det inte så att om man inte skriver något prisi annonsen så blir det automatiskt 100k? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Det är ALLDELES för mkt pengar för den bilen. Absolut inte mer än 50-55´ ... Var får allt folk sina drömpriser ifrån?? Får man sålt sin 325 92 för 100´ så borde jag få 45-50 för min e30. Punkt slut. |
|
|
ErikNilsson: Det finns en anledning till att jag gick från precis en sådan bil du har (Coupé till på köpet) tillbaka till E30 igen. Lätt att vara självgod när man inte provat något annat. |
|
Crusty |
Såg oxå bilen för 100.500:- (vad e det för pris igentligen? Han bara måste ha den där sita 5-hundra lappen eller?) Antingen vet inte ägaren vad en sådan bil har för realistiskt marknadsvärde eller så vill han blåsa en som inte har det! Ang. lite billigar vid snabb affär, tror ni han släpper den för 100.000:- jämnt?? ;-) |
ErikNilsson |
Haglund: Nu är det så att jag har haft en E30 325 så självgod vet jag inte om jag skulle vilja kalla det. Därför vet jag samtidigt att jag aldrig skulle byta tillbaka heller. MrMarsupilami: Det är inte min annons!!! Bättre att läsa på lite bättre innan du kommenterar va. Aleks: Du har en 318 vilket du knappast kan jämföra lika med alla E30. En 325 E30 lär nog ligga högre än en 318 va!? Det är inte bara åren som skiljer utan också hela bilen. E36 är ju en helt annan generation än en E30. |
|
Sorry Erik! Mitt inlägg var menat till annonsören och det var uppenbarligen inte du. Ber om ursäkt! Jens |
|
ErikNilsson |
Ursäkten mer än fullt godtagen! ;) |
|
Det spelar välingen roll vad jag har för bil! Denna tråd startade jag för att jag tycker att det är överpriser på de flesta 325or till salu. Klart man vill få pengar för bilen när man säljer den,men bara för att man lagt 20000 på den själv så höjer inte det värdet särskilt mkt. Finns ju de som vill ha mer än vad de köpte bilen för. Jaja.. det är min åsikt. Mvh. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.