|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jo låter gott gör dom, men en orginal 325 är ju inte så där jätte pigg. Med min 528 drar jag jämt med polarns 325-88. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Apropå E36 och överpriser: "Total M3-kopia", jo..... Länk |
|
|
"Mycket bensinsnål om man vill men mycket bättre drag än 320 coupe. Bilen går inte sämre än 325 heller och är mycket rolig att köra." haha! Länk |
|
Andreas |
Fel sätt att försöka sälja bilen... Fablernas värld va? |
|
Andra kul citat: Bilderna är lite missvisande, de ser inte ut så. AC Schnitzer elspeglar som är finare än M3:an ...och den säljes endast fram till mitten av oktober och sedan kommer den att vara avställd och inte sälja alls. Annars var den rätt så fin. Lite "kebab" men det måste ju vara en väldigt ovanlig 318 iS? Mr C |
|
|
Den killen är ju skadad på riktigt! haha.. |
|
| Aleks: En korrekt observation ;) | |
Mangemannen |
Det var bland det fulaste jag har sett. Och till vilket pris då.. Nä han lär inte bli av med den bilen i första taget. Kul // Magnus |
|
Ja det är lite skrattretande ibland.. Enligt min åsikt så borde en 325 -92-93 som har gått ca 16-19k mil Ligga runt 50-60kkr.. En snabb fråga också, ni som har e30 brukar ni lägga ngn form av tyngd när det börjar bli snöigt och så? Kan tänka mig att det är lätt att man hamnar i diket annars!! mvh aleks. |
|
|
Anders S.: Vadå, ser inte en M3 ut precis sådär..??? :D |
|
|
Aleks Har kört 7 vintrar nu,inga extra vikter i bilen(utom min egen konstanta viktökning) E30 funkar fint på vinterväg om man anpassar hastigheten efter underlaget. Har kört till Oslo i snöstorm på sommardäck,gällde att inte stanna,nästan omöjligt att komma igång annars inga problem. Henrik |
|
|
Sidoblinkersen fram är rätt sexig också på den E36:an. Bauhaus eller Göfab? :) Han ska ju vara glad om han får 50.000 för den, men inredningen var nog läcker när den var ny. |
|
|
Tack för det! Fast det är lite svårt ibland.. tappar tom fästet i rondeller ibland.. trots att mina sommardäck e hyfsat nya.. jaja.. får ta det lugnt i vinter. Den killen insåg nog inte hur mkt det skulle pratas om hans annons.. fast e man så dum så får man skylla sig själv!! |
|
|
Jag krängde min 325 -87 för 25.000:- Precis vad jag köpte den för... Välservad var den och med m-paket å div. trim... Kändes lagom tyckte jag! Men därav inte sagt att ingen E30 är värd 50.000:- Även om jag aldrig skulle pröjsa det, så finns det nog annat folk som skulle! Bakom ratten på en tretjufem vill man aldrig åka hem |
|
Andreas |
Vad tror ni om den här då? Funderar på att slå till direkt... Länk |
|
Om det suttit en 2,5l motor i den så hade det inte varit någon tvekan.. fast dock inte mer än 30laxar.. den bilen är enligtmitt tycker värd runt 20-22´ mvh |
|
| Andreas: Det var svindyrt! :( | |
|
hur mycket ska man ge för en BMW 325ic och är årmådel 93 och har gått 20 000 mil den har nästna allt fullytrustad förutom ac och färddator hur mycket ska man ge för en sånda? tycke ni grabbar o tjejer så klart :) tack i för hand |
|
|
Mellan 60-68 om den har SCHinn som vi säger här på BMWPower. Mr C |
|
| power_billy: max 60k om den är riktigt fin. Att den inte har AC drar ner värdet ganska rejält och dessutom är miltalet inte helt ovidkommande. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.