|
|
|
|---|---|
| Någon som har eller har haft denna lampa som kan dela med sig av lite erfarnehter? Är det någon uppenbar skillnad?Länk | |
|
Köpte såna som länkar ena lampan höll typ tre månader jag märkte ingen wow skillnad givetvis fick jag pengarna tillbaka med dom penagra köpte jag Philips extreme vision istället där vart det skillnad kan jag säga.. Han som hjälpte mig med reklamation menade att dessa lampor kräver lite mer power på grejerna så som tänd enhet eller ballast osv vilket gör att dessa håller sämre men det var han ord iaf..ska du lägga ca 1200 på dessa tycker jag du satsar på dessa istället Länk |
|
| Köpte såna D2S 4500k (finns bara 6000k nu) och ena lampan dog efter 1,5 år. Fick dock en ny på garantin utan konstigheter. | |
|
Att xenonlampor fortfarande kan vara så dyra är helt obegripligt, speciellt med tanke på att xenon sakta men säkert håller på att fasas ut. Extreme vision verkar ju intressant. Vad är de för färgtemp på dom? 4500? Har inte Osram någon liknande också? nightbreaker eller nåt? Jag vill helst ha minst 5000k då jag tycker det kallvita skenet är behagligare. |
|
|
Philps har 4700 osram har 4300 vill jag minnas även såna har jag haft hittills är Philips vitast och starkast enligt mig.. Håller med Led är nya grejen har det på min nya tjänstebil passatt riktigt trevlig lyser liksom helt annorlunda och bättre xenon känns mycket svagt i jämförelse.. Men jag hade satsat på Exteme vision. Mvh |
|
| 1400:- inkl frakt. Känns som lite sura pengar faktiskt. Men vi får se... | |
|
Jag kör med sådana Power Vision, köpte dom 2013-12-17 och de lever fortfarande. Vet inte om det var nån skillnad eller inte men de lyser bra tycker ja. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.