|
|
|
|---|---|
|
Vad är rimligt att ta för en 740iA -92 E-32? 17500mil, skatt & nybes, repiga rutor, lätt krockad i ena bakdörren-skärmen, 2 däckuppsättningar (inga märkvärdiga fälgar), skinn & massa utr. värme/fläkt strular, i övrigt ok, med lite standard BMW problem. Have a nice day! | |
| 28.000-35.000:- | |
|
Ja med tanke på att en välutrustad 740-93 utan skavanker och med garanti från bilfirma kostar ca 65000 oprutat så får det nog inte bli så mycket dyrare än vad LME skriver.. Bug _______________________________________________ Länk |
|
|
Tror att LME:s bedömning stämmer bra. /Simon |
|
|
Brukar normalt klaga när E32 värderas så lågt, men är denna gång benägen att hålla med pga att det rör sig om en bil i allt annat än toppskick, krockskador + diverse brister låter inte lockande, då måste priset vara det, så jag tror på LME:s värdering i detta fall. Kom ihåg att det kommer att kosta ordentligt att laga, för du tänker väl inte åka runt så!? Du hamnar troligen över vad en OK 740 kostar, men å andra sidan vet du nu vad som är åtgärdat, man lär känna bilen bättre ju mer man reparerar. //Sniffer |
|
|
Sniffer, "Man lär känna bilen ju mer man reparerar!". Det argumentet kommer jag att sno när jag skall sälja min bil! :o))) Mvh |
|
| 30-35.000 är lagom. Kan man fixa sedan själv har man en 740 till låg kostnad. | |
| En 740 -93 privat här på börsen i sommras begärde ägarn 48000kr för. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.