|
|
|
|---|---|
|
Ok, här kommer helgens i särklass märkligaste fråga: Lyser ert bromsljus in i kupén vid bagaget vid inbromsning på era F11or? Insynsskyddet ej utfällt, tittandes i backspegeln vid inbromsning. Anledningen till att jag undrar är att jag har en plastpanel som glappar på bagageluckan uppe vid gångjärnen som möjligen gör att det övre bromsljuset läcker in. Kan inte minnas att det skulle vara så rött i bagaget vid inbromsning tidigare. Att det lyser upp bakom bilen förstår jag såklart. Måste naturligtvis testas vid mörker. Om det är någon som dessutom sitter på en onlinemanual som kan berätta hur panelen bör fästas hade det varit klart uppskattat. Får inte fast fanskapet och tror den är skuld till knarrandet som jag skrivit i en annan tråd dessutom. Glappar cirka 1-2 cm vid högra gångjärnet men sitter fast bra och i kloss med glaset på vänstra sidan. | |
|
Glöm denna idiotfråga. Hittade hur jag fick fast panelen på realoem.com, hoppas nu detta fixar knarrandet också. Knarrandet har gjort mig smått galen så jag har börjat se saker man normalt inte ser, ursäkta! Vem tittar i backspegeln när man bromsar, jo den som letar efter vad som knarrar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.