|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Har just nu original "pissgult" ljus i halvljus, dimljus samt parkeringsljus, finns det lampor som lyser lagligt blått/vitt som man bara kan byta ut H7, brorsan höll på med sådant och han fick varningslampor-strul? Alltså, byta H7 mot blått/vitt. Namn? ideér? Med vänlig hälsning! | |
|
Hej, jag köpte Phillips Nightbreaker och är helnöjd med de. Uwe |
|
|
Night breaker görs av Osram. Jag satte Philips X-treme Vision i mina inre helljus och de är jag nöjd med, Länk |
|
|
Okej!, h7 i halvljus vet jag, men ska kolla vad det är för lampa i dimljus också, vet någon vad original lampan i dimljus heter H..? mvh e46 Touring -04 |
|
|
Har för mig att det är HB3 eller möjligen HB4. Åtminstone på bilar som är pre-face-lift. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag har bytt till Philips Diamond Vision i båda bilarna. Då får du 5000k och riktigt bra ljus. Lagligt, kanske. Men det blir lika vitt som LED och jag antar att det går igenom besiktningen, kan inte tänka mig att det blir nedslag. Länk |
|
|
Här kan du kolla vilken lampa. Länk |
|
| Stort tack, perfekt! =) Trevlig fredag! | |
|
Hej igen! Här har ni lampsockeln som är i dimljusen, LÄNK Länk Glödlampa ar man inte bort va? Den sitter i paketet? Om man köper nya ingår alltid sockeln då eller? Hittar INTE vad lampan heter. Med vänlig hälsning Det är HB3 eller HB4... |
|
| Ser ut som en H11'a. | |
| Får helt enkelt chansa på den, 90% säker att det är en h11... ser dock ut som HB3 och HB4... =) | |
|
Beror lite på om du har standard- eller M-spoiler! M-spoiler: Länk Standard: Länk Dvs. Standardspoiler; H11, M-spoiler; HB4. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Okej, har standard alltså h11, tack! beställt! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.