|
|
|
|---|---|
|
Lånade ut Nancy till tjejen idag. Kort story: min plastläpp fram är nu trasig (den markerad med pilar). Så är nu på jakt efter en identisk. Ngn som vet vad denna heter? Finns ju ett gäng olika därute. Länk | |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Du skulle aldrig lånat ut! :-) Det där ser väldigt likt ut vad jag har på min (din är ju pre-facelift precis som min). Kan ta en titt på det där i helgen - såvida inte någon kunnig redan har svaret. Är du säker på att det bara är plastläppen fram som är trasig? De där är ganska flexibla och tål en del. Däremot metallplåten (den som träs över de två bogseröglarna) som plastläppen sitter monterad kan ha blivit böjd och tagit skada. |
|
Inte säker, bara hört det över telefonen. Men det skedde när hon backade ut från garaget, och jag hoppas hon kan se skillnad på metall och plast. |
|
Crap, det var inte samma jag hade. Jag har luftkanaler i min (och längst ned på plastläppen sitter en list som inte är med i bild) Länk |
Jag har med största säkerhet #2 i skissen nedan Länk Det ser ut som du har den översta i skissen nedanför Länk |
|
Tack. Skruvade loss den när jag kom hem, det var en 51711933510. 2126kr på BMW. Jo man tackar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.