|
|
|
|---|---|
|
Efter att man varit utan entusiastbil nu i ett år har suget kommit tillbaka. Det blev en svensksåld 1M med en tidigare ägare och som är i ett fantastiskt skick. Sen 1M kom har det alltid varit en bil med stor vill-ha-känsla och nu står det en i garaget. Att den sen knappt sett regn och har blivit underhållen på ett så fantastiskt vis gör inte saken sämre. Vissa modifikationer är gjorda i form av BMW M Performance prylar och Akrapovic avgassystem som även för mig som originalfantast är helt ok. :) Länk ///M. Pedersen | |
| Härlig bil - grattis! | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Grattis! |
| Grattis. Njut av prestandan ;) | |
|
Stort grattis :) Ser fram emot en åktur :D |
|
|
Tack grabbar. Känns verkligen som man hittat tillbaka igen. ;-) ///M. Pedersen |
|
| Grattis som sagt! Fortfarande samma fina skick ;) | |
|
Skorpionen: Ja verkligen i mycket bra skick. För att inte tala om ljudet. ;-) ///M. Pedersen |
|
|
Akrapovic systemet ger ett riktigt fint ljud, gött! jag har original, och tycker bara det är gött! Riktigt snygg att din är så låg oxå.... gillas :) Hur många mil har den rullat? |
|
| Stort Grattis till en riktigt fin bil.. ;) | |
|
Fin bil. Ser exakt t som min 😉 |
|
|
Grattis till en fin bil!! Vit är ju bara så snyggt! |
|
|
Grattis! Mycket fin bil, dessa ser riktigt brutala ut! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.