|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har precis införskaffat mig min första BMW och tänkte eftermontera motorvärmare på den. Jag har läst att folk rekommenderar 411728 (60 grader, 1000W & 12-18ltr). Lyckas bara hitta 411722, dvs samma spec men 80 grader. Har det någon större betydelse om man tar 728 eller 722? Lyckades inte hitta något argument för detta. | |
rsarits |
Vad är det för typ/fabrikat av värmare? Jag har monterat en slangvärmare med pump, den sitter på returslangen från värmepaketet 1500w effekt + några watt till pumpen Värmer bilen till 50 grader innan den slår ifrån, det tar bara en timme vid -15 Värmaren kostar c:a 1500:- Micke BMWCS#08121 |
|
Låter som Defa... Länk Länk --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
rsarits |
Nej, jag har inte Defa, det är nåt märke jag inte kommer ihåg, hittade den på nätet nånstans, min har inbyggd cirkulationspump , det sitter inte i Defas eller? Min är gjord i samma typ av plast som insuget på bilen tror jag Den jag har finns nu att köpa i Uppsala på Bildelsimporten Micke BMWCS#08121 |
|
Nej, inte din. Du frågade om TS... Din låter mer som OWL... --- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.