|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har inte så bra koll på motorer/bilar öht men går mycket snack kring dessa swirl flaps. Vad jag har läst så är det mest 530d och 535d som haft problem med dom? Hur är det med 525da? Något jag borde vara orolig för? MvhJani | |
|
Nej du behöver inte vara orolig alls för just 525d har inga swirl flaps alls ------- //Lövet |
|
|
Okej, men denna sida säger att den har :-/? Länk |
|
|
Inte efter facelift. Det står om du läser noga. ------- //Lövet |
|
| Okej , tack för svar :) | |
|
En som säger att: "Jo lci har väl visst. Lci kom 200703. Men sent 2008 slutade dom med flaps på 4 orna. Då det kom en ny typ." "M57N motorn satt i lci. N57 är den ännu nyare o där sitter ett annat system som är driftsäkrare." Min är tillverkad 2007-08 så kanske ändå räknas som 2007? /okunnig :) |
|
| Janskers, du har en 2007'a. Varför blandar du in ett citat för fyrorna, du har väl en sexa? | |
|
Copypaste på vad han skrev. Kör bilen till bmw och frågar om jag har flaps eller ej. En annan fråga, om jag lägger bilen ut på blocket står det 2008 i annonsen även om regbev säger 2007, varför? |
|
|
En som säger att 525d i E60/E61 har fyrcylindrig motor ska du inte lyssna på något mer... Du har _inte_ swirl flaps ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.