|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Macckan, Det står nog fel där med "pris sportpaket 28.900 kr" min gissning är att det ska stå rabatt istället för pris. Dvs 38.800 kr - 28.900 kr = 9.900 kr för detta paket. |
|
|
Stilren: Ingen blir gladare än jag om du har rätt. Men på deras konfiguration finns båda priserna med Sportpaket: 28.900:- och Sportpaket Line för 38.800:-. Men skall kolla med BMW-handlarn så får man svart på vitt. |
|
| Hur gjorde ni som valde mellan allroad och F11? | |
| Allroad. | |
| Sportpaket kostar 9900 kr för företag. Grymt prisvärt med femma nu. | |
|
Hej, Blev rätt sugen på att nappa på en 520xdrive med automat och sportpaket för 362'. Totalt har jag en offert på 379,9' med ovan + drag, svankstöd (tycker komfortstolarna är för dyra) och gummimattor. Hur prutbart är det tror ni? |
|
|
Har fått denna från Audi, kommer bli svårt detta. Audi A6 Avant 2.0 tdi Q S-tronic S-line Extern Comfort Ed Dragkrok LED-ljus med dynamiska bakljus Svart innetak 370kSEK(företag) Ankan. |
|
| Jag kunde inte låta bli nu när det är så förmånligt på 520d. Fantastisk vardags/familjebil. Blev en 520xd istället för 320d. | |
Verdi |
Bra grundpris. Synd att utrustning är så sabla dyrt bara. Det drar iväg så in i helsike. För mig är det lika bra att gå på en 530xd innovation edition i så fall. En 520d blir i princip lika dyr om jag specar det jag vill ha. |
| Kan tipsa om att m-sport är nedsatt från 53k till 29.9k just nu, känns som de inte varit så tydliga med det - jag såg det själv av en slump. | |
| @Verdi man skall inte underskatta 3-liters spisarna :) | |
|
Även om du specar upp din 520 blir det ca 100 papp som skiljer upp till 530 med motsvarande utrustning. Svårt att motivera det i den typen av bil, dvs landsvägskryssare. Jag körde på m-sport. Även det nedsatt som sagt. |
|
Verdi |
Nej, innovation edition-paketet är väldigt prisvärt. Den lilla skillnad som blir kvar är lätt värd att betala för en riktig motor. |
|
Är på Dm3:s linje, även om man specar 520d med Sportpaket, Loungepaket, Innovationspaket, Navigationspaket, dragkrok, automat och lite annat lull-lull är det fortfarande en bra bit kvar till 530d Innovation Edition. Sen är det så klart upp till var och en att bedöma värdet av 6 cylindrar och M-sportpaket m.m. Sen får man säkert ännu mer VW, Skoda, Audi eller Volvo för pengarna... /J.I |
|
|
Priset för innovationpaketet verkar inte stämma i BMWs konfigurator. Om man tittar under erbjudande så är priset för 530/535xd med innovation ca 50k under det som blir i konfiguratorn. I övrigt så kan jag bara hålla med Verdi. om man har möjlighet, så är det värt de extra pengarna för att få en sexa. |
|
| Priset på paketet tror jag stämmer men konfiguratorn använder ju listpriset på själva bilen. | |
| Nu är bilen iaf beställd. 520xdrive touring med comfortpaket, sportpaket, drag, metallic och svankstöd. Tyvärr inte leverans förrän slutet av maj! | |
| För min del ligger Allroaden bra till. Bra kompromiss. Har bokat helg-lån nästa helg för att känna på den ordentligt. | |
| Oj det var väldigt lång väntetid på 520. Jag fick leverans i början av april | |
| Enligt uppgift så är det 8 veckors ledtid för en f10/11 så redan där ryker 2 mån. Sen så är det rätt så högt tryck på just den modellen så det är några i kö redan. Kolla med din säljare om det inte finns en bil i systemet som inte har någon köpare ännu som du kan speca om, så gjorde jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.