|
|
|
|---|---|
| Har snubblat över en 523 E60 med knappt 8000 mil på mätaren som verkade prisvärd. Tändspolar och NOX sensor är bytt tidigare. Har lånat hem den över dagen för provkörning men när jag parkerar på garage uppfarten varnar den för dåligt batteri eller laddning. Läste lite i beg guiden här och man refar till att det kan vara dålig kontakt vid IBS. Vad är det och var sitter den? Förövrigt kommer det ett klonk från höger fram, spindelled dålig kanske? Läste nånstans om att det var problem med högtryckspumpen till bränslet på dessa med, nån som kan bekräfta detta? | |
| Bara problem.. | |
|
Har själv en 523-07 sedan fem år tillbaks, på 25000 mil. Det enda jag bytt är vattenpumpen och batteriet. BMW CS #5206 |
|
|
Problem eller inte, jag köpte bilen så får framtiden utvisa hur bra det var. Har följt upp bilen så gott det går och mätarställning osv verkar stämma. Har kört Passat ett antal år tills nu så det kan bara gå uppåt så att säga...... |
|
|
En underbar bil att köra, eller hur? BMW CS #5206 |
|
| Den är go att köra, tillockmed frugan har ett leende på läpparna när hon får köra. Åandra sidan var tårarna inte långt borta när man körde Passat#$@&, sicken skitbil... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.