|
|
|
|---|---|
|
Snacka om att be om problem, men jag är så jävla sugen på en Alfa Romeo 156 GTA SW :) Men utbudet verkar vara väldigt begränsat inom landets gränser. Hittat ett objekt på som jag tycker verkar vara ok vid en första koll, men tyvärr så står den i Rumänien av alla länder i EU. Någon som har importerat från Rumänien? Synpunkter? Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 | |
| Finns ju en i Avesta som verkar skaplig. En bil från Rumänien känns inte som nåt vidare alternativ. =) | |
|
Jag hade hellre köpt en i väst, du har två med mer mil i Nederländerna. Finns andra i Italien och Tyskland. Länk utt020304 import NL 061228 3 privata ägare och 1 företag. Besiktad 120726 Denna hos en handlare. Länk Utt030827 import NL 120910 2 privata ägare, besiktad 150904 Dyrare än den i Rumänien men med liknande miltal Länk Vill du ha den i Rumänien hade jag mailat och känt av säljaren. Verkar det dåligt hade jag satsat på NL, Tyskland eller Italien. Stephan |
|
|
Tack Stephan! Mailat säljaren, får se. GE, Den i Avesta har jag fått bilder på och den känns då inte som ett val då jag inte är ute efter en bil i bruksskick. Rost i skärmkanter, repig och massa tryckmärken i skinnet efter barnstol. Mvh. Patric, BMWCS #4598 |
|
| Ok, det var ju synd. Är ju en bra service gjord på den med som man helst vill slippa betala för. Men är den i risigt allmänskick är det inte så kul. Tyvärr brukar dessa bilar vara ganska brukskörda med några få undantag. | |
| Kamremsservicen var på Avesta 156:an var utförd av en polare till han som äger bilen. Känns väl sådär att inte ha den dok. från Alfa verkstad. | |
Transocean |
Finns ju flera i Tyskland. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.