AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.413

Alfa Romeo 156 SW GTA

PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Snacka om att be om problem, men jag är så jävla sugen på en Alfa Romeo 156 GTA SW :)
Men utbudet verkar vara väldigt begränsat inom landets gränser. Hittat ett objekt på som jag tycker verkar vara ok vid en första koll, men tyvärr så står den i Rumänien av alla länder i EU. Någon som har importerat från Rumänien? Synpunkter? Länk

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Finns ju en i Avesta som verkar skaplig. En bil från Rumänien känns inte som nåt vidare alternativ. =)
Jag hade hellre köpt en i väst, du har två med mer mil i Nederländerna. Finns andra i Italien och Tyskland.

Länk

utt020304 import NL 061228 3 privata ägare och 1 företag. Besiktad 120726

Denna hos en handlare.

Länk

Utt030827 import NL 120910 2 privata ägare, besiktad 150904

Dyrare än den i Rumänien men med liknande miltal Länk

Vill du ha den i Rumänien hade jag mailat och känt av säljaren. Verkar det dåligt hade jag satsat på NL, Tyskland eller Italien.

Stephan
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Tack Stephan! Mailat säljaren, får se.
GE, Den i Avesta har jag fått bilder på och den känns då inte som ett val då jag inte är ute efter en bil i bruksskick. Rost i skärmkanter, repig och massa tryckmärken i skinnet efter barnstol.

Mvh. Patric, BMWCS #4598
Ok, det var ju synd. Är ju en bra service gjord på den med som man helst vill slippa betala för. Men är den i risigt allmänskick är det inte så kul. Tyvärr brukar dessa bilar vara ganska brukskörda med några få undantag.
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Kamremsservicen var på Avesta 156:an var utförd av en polare till han som äger bilen. Känns väl sådär att inte ha den dok. från Alfa verkstad.
Transocean
Finns ju flera i Tyskland.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.