|
|
|
|---|---|
|
Undra vad som är gjort med den eftersom att den inte går att besiktiga här i Sverige. Kanske turbo? Länk Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! | |
|
Kanske en modifierad importbil ? Varför inte ringa om du är nyfiken ? =) _____________________________________ Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Fanns ett Topic om en kille som köpt en 3serie ombyggd i Tyskland av nån firma, men inte gick att regga i Sverige nått halvår sedan så han kände sig lite lurade har jag för mig.Räknades visst inte som BMW längre eller nått. MVH Hasso |
|
Kan nog vara den bil Hasso nämner. Den var en "äkta HPD" (hopplockade delar) enligt tyska regbeviset. Mvh |
|
|
Oki, då har jag lite mer kött på bena! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
tvärr dött att försöka rega en ombyggd inport bil här i sverige spelar ingen roll om den är godkänd i tysklan och har tuv godkänande. Det ska vara 100% orginal, tom fälgar och avgas måste vara std MVH Pelle bmwcs/SYD 4605 |
|
|
Den 325:a som Hasso pratar om var väl både cab och vinröd, men å andra sidan vet man inte vad som händer i garagen runt om i riket... ;) Men jag tror inte det handlar om just den bilen. ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
Crusty |
Ni snackar om bilen som köptes i Löddeköpinge! Nej, det e nog inte samma som i annonsen. Men den som var i annonsen kanske kan användas som banbil?? Om den nu e så billig?? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.