|
|
|
|---|---|
| Hej! Har en bmw 530 2001 med stora navin. Och det fanns night and day mode innan jag uppgraderade till det senaste versionen. Tror det är väl v32? Kan man få ut funktionen på nåt sätt?? | |
| Förresten: Den nya versionen är sw-3-1/63 | |
|
v31 är samma ingen skillnad på mk3 cd endast E65 modellen nån har väl modifierat nav os de har jag gjort på min MK4 DVD oxå nattläge,custom splash logo [M3logga 4D-Cinema] + svenska menyer+tal Länk |
|
| Menar du med att det inte går med min version?? Såg vad du har gjort.. damn!!!! vill också.. | |
| Såg på nätet det finns en version som är SW 3-1/65 som hade night mode. Måste man har MKIV eller ska det vara DVD för installera den??? Eller går det med min MK3 med vanlig cd spelare? | |
|
Kan ej uttala mig on den moddade 3-1/65 kan lika gärna stå 3-1/19497r09475948375493574905793 MK3 är ju inte känd för att vara stabil...processor kraft typ som samsung galaxy s3.. |
|
| har moddat nav os fil åt en kille som hade en mk3..men de var då endast splash loggon jag bytte | |
| Ja för jag lyckas bara ändra på contrast via den "hemliga" menyn. Men hade varit nice om man kunde ha night and day mode. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.