|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag har problem med min E61, displayen som visar vad man har för radiokanal osv är helt död, även radion! Jag har kollat alla säkringar, dom var hela, jag har även provat med att trycka på volym och eject knappen för att göra någon sorts återställning? Men det fungerade inte heller. Någon sa att det kunde ha kommit in fukt/vatten under reservdäcket där det ska finnas nån grej till den, men där är det helt torrt. Felet uppstod i samband med att generatorn gick sönder, den byttes och jag hoppades att displayen/radion skulle börja fungera efter det men det gjorde den inte. Jag vet inte om datorn och displayen hör ihop men den varnar för fel i instrumentpanelen även fast displayen är svart, kan det vara att bara displayen är trasig? Men det förklarar kanske inte varför inte radion spelar? Jag börjar bli less på det här strulet så jag hoppas någon kan hjälpa mig. | |
|
Hej låter som din ccc modul har lagt av Den styr radion display Mvh |
|
|
Okej, men var sitter den? Och vet du vad en sån kostar på ett ungefär? |
|
|
Det är den där du matar in skivor Nja på bmw kostar den 5000-7000 kr plus inkodning Har du nyligen uppdaterat bilen på bmw? Mvh |
|
|
Ja okej, jag sökte på ccc modul på Google och såg att det var den stora klumpen.. Nej den har inte varit in till BMW sen den köptes och sen några fel som åtgärdades inom garanti tiden. Hade BMW fått fixa allt den ställt till med så hade man varit ruinerad :) Men det här felet måste nog dom ta sig an. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.