AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
407

tuffa lilla 328:an coupe!

ic
14
icken
328i coupe -96
Tjena tjena,har fått ner den här bilen ca 10.000:- i prut ifrån priset 129.000:-!!
vad tror ni om det,blir jag blåst som f-n?
tack för era synpunkter /fredrik

Länk
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Bilen ser ju fin ut på bilderna.
Cartrade har ganska så dåligt rykte dock...

Mr C
ic
14
icken
328i coupe -96
Mr C,berätta för mig om cartrades rykte,jag vill inte göra en dålig affär,men du har rätt det verkar lite skumt där! /fredrik
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Hmm, klicka på sök inlägg i det övre vänstra hörnet. Sök sedan på Cartrade "alla forum". Jag lovar dig att du har en hel del att gotta dig i.

Mr C
Kowalski
icken: Viktigt att komma ihåg är att det är bilen du skall köpa, inte säljaren. Kolla bilen extra noggrant, mätarställningen kollar du hos BMW för några hundringar. Gör ett M-test eller liknande. Om allt pekar på att bilen är ärlig och välskött så är det bara att slå till.

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
fimpa...
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Med det intryck man får när man åker dit (har varit där ett antal gånger), samt alla övrig historier som kommer upp här på forumet skulle jag själv ALDRIG köpa en bil av dom. Hur mycket jag än skulle kontrollera bilen skulle jag inte sova gott...

flera trådar! :)

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

--------------------------------------------
Länk
Kowalski
icken: Verkar som att de övriga insändarna har bättre 08-kännedom än jag själv och att "Cartrade" står i paritet med "Autohallen" i Hbg. Borde inte vara några problems att hitta en ärlig 328, Lycka till!

Mvh
/Kristoffer

BMWCS # 04918
BMWCS SYD
ic
14
icken
328i coupe -96
ok,tack för era synpunkter,men jag ska nog åka dit igen och kolla upp bilen en gång till ordentligt,det är ju trots allt en bil som cartrade förmedlar åt en kund och jag har för mig att jag sett bilen på annons någon annanstans nån vecka tidigare!'
/Fredrik
Sp
852
Space-X-plorer
325CiA -93 Silver
står den i samma nivå som Autohallen här i hbg så e stället nog inget vidare..hehe =)

mvh Daniel

----------------------------
Finns på icq: 60288954

Hej

VA och kollade på en M3:a där förut som enligt säljaren skulle ha gått 9800 mil. Fronten va totalt blästrad och sidan i serviceboken där utrustningskoderna står fanns inte. Säljarens svar va att, ibland sätter Bmw dit pappret och ibland inte. Skulle nog inte köpa en bil där.
Red Devil
Är den importerat? isf ska du inte ge mer än 80000:- för vraket.
M.
52
M.Power
BMW 328iAM Cabriolet -96
FULL M3 OPTIK
icken: Köp min bil, jag har en BMW 323i Sportcoupé 95/96 som är i bra skick.
Den har bra med utrustning fast ingen skinn el ac, annars har den allt. Ska ha 89,000kr (kan diskuteras).
Hör av dig om intresse finns :)
RD,

väx upp och inse att alla privatimporterade bilar inte är VRAK!

/Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.