|
|
|
|---|---|
|
Ska som sagt köpa min första BMW men har lite frågor då jag bara ägt Passat innan. Länk Vad saknas på bilen som man "måste" ha? Är det klimatanläggning eller vanlig AC på den? Rost på bakluckor har jag hört om men många byts på garanti vad jag läst mig till. Har inte fått tag i säljaren för bilen men vill ha lite kött på benen innan dess. tack på förhand | |
|
Det är automatisk AC i den ------- //Lövet |
|
|
Det har även sportstolar, vilket höjer komforten betydligt. Det framgår inte i texten eller på bilderna om ljudet är uppgraderat. Om den har diskanthögtalare i A-stolparna så är det uppgraderat, vilket skulle vara ett klart plus. |
|
|
För mig saknar den förvaringspaketet (bla mugghållare) och sportratt. Här är bilens utrustning: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2BH Lt/aly Wheels Double Spoke 156 Lm Raeder Doppelspeiche 156 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 240 Leather Steering Wheel Lederlenkrad 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 386 Roof Rail Dachreling 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 402 Panorama Glass Roof Panorama Glasdach 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 507 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 663 Radio Bmw Professional Radio Bmw Professional 7RP Advantage Package Advantage Paket 7RS Comfort Package Comfort Paket 8SP Cop Control Cop Steuerung 842 Cold Climate Version Kaltland-ausfuehrung 850 Add Fuel Tank Filling For Export Zusaetzl. Tankfuellung Export 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 885 Swedish / On-board Documentation Schwedisch / Bordliteratur 896 Daytime Lights Function Tagfahrlichtschaltung 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz |
|
|
många vill ha drag, finns inte på denna inga mugghållare Mattthias |
|
| .. och den saknar HiFi Högtalarsystem. | |
| Den saknar en större motor och manuell låda | |
|
Oj, bra respons här! Större motor och manuell låda slipper jag helst så det är lugnt ;) Säljaren skulle hålla bilen till mig tills jag kollat flyg osv. men sålde den framför näsan på mig så det blev tyvärr inget denna gång. Jakten går därmed vidare! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.