AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
479

Bmw E36 Coupe.

Är jag naiv eller är de bara lite dålig respons jag råkat ut för tro?
Marknaden o mycket folk ja pratat med säger att priset
är rätt, de är kanske efterfrågan som e för låg?
Intresse finns men de rör sig ofta om frågor om
mitt absoluta bottenpris....

Länk

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Priset är egentligen inte fel, det är inte lätt att hitta betydligt billigare i tyskland. När jag sålde min 528i 97:a var det dock som ett slags mantra att fråga om bilen hade "SCHinn" från värmland och "läuder" från Skåne....så....bered dig på att det inte är enkelt att sälja en BMW till ett vettigt pris utan SCHinn...tyvärr.....hoppas att jag har fel!

/Simon
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Tycker din bil är skitfin!
Har sett dina annonser och dreglat! Otroligt stilren bil. Problemet är att man kan få en E46 320 för ca 160.000.-, som förvisso inte alls är i samma skick som din verkar vara. Rätt köpare kommer nog dyka upp, förhoppningsvis innan vintern.

Kan du tänka dig en 318 iS -90 i inbyte? :-)

Mr C
Simon_en: att läder spelar löjligt stor roll har ja förstått. Men Bilen är så enormt välhållen och alla e inte sålda schiiin, så ja kämpar vidare, men nästa bil blir med Läuder, iaf halv läder med sportstolar!

Mr C: Tackar så mycket. Japp, de har ringt lite folk ikväll som vill titta på bilen så mina förhoppningar har gått upp lite igen.
Tyvärr så är ja intresserad av en 328:a E46 och inte en E30 318 IS. Men tack för erbjudandet.

Den som har flest BMW när han dör vinner!
Jo
635
Jojje
Bmw 428i Coupé M-sport 2016..
Ge mig din E36:a + 100.000:-,så blir du en lycklig ägare till en 328 Ci -99 (med helschiinn) ;-)

Före dettingar:325i-93,328iC-95,M3-94,320i-00,328i-98,328i-98,328i-99,323Ci-00...R.I.P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.