|
|
|
|---|---|
|
Hej, I helgen gled jag sakta fram på en parkeringsplats när en volvoägare tycke att det var en bra idé att backa ut från sin parkeringsplats utan att vrida på huvudet och se sig för först. Jag höll på att skita på mig när det plötsligt bara small till i sidan av bilen. Bilen fick kraftiga repor från framdörren hela vägen till bakre kofångaren. Inte Kul :-( Så nu behöver jag få tag på en duktig lackeringsverkstad i norrort. Är det någon här som kan rekommendera en duktig lackerare i norrort? Skriv gärna en kort motivation. Tack på förhand | |
| Varför inte bara lämna in den på Bavaria i Solna, så lämnar de bilen till den där lackverkstaden i Danderyd, vad den nu heter som jag inte minns... | |
| Kents bilplåt i Bromma är aktoriserad, gjort ett jobb åt mig, blev mycket bra! | |
|
Frittes Billack på Lidingö är bra, de har bytt dörrar på följande bilar med gott reslutat: BMW 540i/6 E34-96 Oxfordgrünmet: förardörr BMW 530iA E39-01 Carbonschwarzmet: alla dörrar + lack runt tanklucka VW Passat Variant-10 Islandgraumet: Alla dörrar utom höger bak + lack av bagagelucka. Frittes billack anlitas av bland andra Bilia Lidingö (före detta Blombergs). Lämnar man till Bavaria Solna hamnar bilen hos Bavaria i Bollmora/Tyresö som tyvärr inte alltid gör bra jobb. Pappas 525XDA-09 blev dock bra när de lackade framstötfångaren (endast Bavaria kan kalibrera aktiv farthållare i Stockholm därav valet). Syrrans 540i/6 E34-95 fick dem däremot lacka två gånger + att svågern fick lov att bli arg för att de skulle göra om det. Mvh Stephan |
|
|
Kents bilplåt i Bromma har jag hört goda vitsord om. Dock på södersidan men både bra och prisvärda jobb ordnar www.diamantcarwash.com som i sin tur anlitar okänd men erkänt duktig firma. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.