|
|
|
|---|---|
|
Hej har en 730ia 3.0 -90 på 23000 mil som vitryker bra nog på tomgång. Går som en klocka annars. Går otroligt jämt och fint. Ska det vara så här eller är det nå tok? Mvh | |
| Har det samlats mycket kondens/vatten i systemet så kommer det ryka vitt lääääänge. Min ena bil rykte vitt säkert i 30 min. Efter att man kört en ordentlig runda på iaf 1 timme så skall bilen inte ryka vitt. Inte heller vid nästa kallstart OM inte bilen står väldigt fuktigt eller liknande så det bildas kondens/vatten i systemet. Om den trots allt ryker vitt men det slutar efter ett tag vid nästa kallstart så är det inget jag skulle oroa mig för så länge det inte försvinner kylarvatten... | |
|
Jag var å köpte en e38 740 häromdagen. Den rykte oxå väldigt mkt på tomgång och även när ja kört en sväng med den. Så jag vart väldigt misstänksam. Men kylarvattnet såg fint ut och luktade inga avgaser. Så jag chansade och köpte den ändå. Och nör jag skulle ta ut pengar till killen så slutade det ryka ! Så de är nog ingen fara :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.