|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå NiklasS! Vad sägs om onsdag eller torsdag i Vallentuna Centrum? Vill du ha mitt telefonnummer? Tomas |
|
|
Hah, kör hårt! Jag menar inte att den andra e sämre än den andra utan att jag personligen gillar min mer. Ja har lit felkoder på min Z3 nu. Min ABS lampa lyser och när jag kopplar upp den så får jag ingen kod på det, de får man gissa sig fram, haha. Men, Jag har även min motorlampa som lyser, jag vet va de för fel. Dom fel visar den och dom överens stämmer med OBD2 läsaren. Jag kan inte säga att min e 10/10 utan 5/10 men den är mest för skojs skull, för att se hur va som sker. Svensson informerar |
|
|
Hallå NiklasS, ska vi ses? Tomas |
|
|
Med BMW Scanner svarar följande i min bil: DME EWS ABS SRS mvh ///Andreas |
|
|
Andreas, tack för det! Då ska jag informera om det i annonsen. Detta gäller då även för e36 om någon undrar. Mvh Ola Min bil: Länk |
|
| Nähä det gick inte alls med det bluetoothinterfacet jag köpte...no contact | |
|
Har en BMW 340i där jag kodade backkameran. Blinkers och belysningen fram fick felfunktioner. Fick hjälp med ny programvara hos Bavaria Uppsala. Efter mycket tjat och även snigelpost till Carly Sweden så fick efter några veckor respons på min reklamation. Ny programvara ska nu finnas ( 16-06-2017 ) som ska lösa problemet. Jag förstår att det kan uppstå problem men jag accepterar inte att Carly support stoppar huvudet i sanden och hoppas att det ska gå över. Det är ju bara ren tur att jag fick reda på vem som är deras kontakt i Sverige. Tommy Karlsson |
|
| Tommy, har du kontakt- och personuppgifter till Carly Sweden som du vill dela? | |
|
Hej F 25 Maila mig Tommy.karlsson2@telia.com |
|
|
Nu har jag fått uppdatering 24.5 och 24.6 Nu fungerar det igen Ska testa samtliga funktioner på min F30 och återkommer med resultatet. Med vänlig hälsning Tommy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.