|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det finns en möjlighet att fixa widebody-kits till en 316i compact årsmodell 97 och isåfall om någon vet var man kan köpa det någonstans. Länken nedan visar en liknande modell. Länk Tack på förhand! | |
|
Kan tyvärr inte hjälpa dig, men jag måste ändå fråga: Är det verkligen värt att styla en 316 med ett bodykit - som dessutom kostar som bilen är värd; gissningsvis...? (Kanske mera, med lack o allt) |
|
| kostnadsvis är det inte värt det, men det hade varit kul att göra något annorlunda, eftersom det är väldigt sällsynt att se en bil med bodykit runt malmö och längre söder ut. Om du förstår vad jag menar. | |
|
Ja då - men sedan tillkommer ju en bra slant för rejäla fälgar att fylla ut med, sänkning mm om du ska få det att se bra ut? ...i slutändan är det en kostnad på minst 50k på en 316 (som är värd 15), som ser ut att gå i 400 km/h? :) Men go for it - själv hade jag hellre satsat alla de pengarna på en 323TiM exempelvis. Lycka till |
|
| När du lägger fram en sådan summa, då kan nog vara bättre att spara som du säger till en lite mer modernare BMW. Tack så mycket för hjälpen iallafall! :) | |
|
Det finns en anledning till varför vissa saker inte är så vanliga, för att det ser förjävligt ut. Dessutom är nog Malmö staden där det är vanligast med fult stylade (Body kit) BMW's. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.