|
|
|
|---|---|
|
Hej! Börjar dra ihop sig för byte och tänkte se vad ja kan tänkas få för min 325a. M-sport Comfortp Hifi Läder Manuell Dieselvärmare med fjärr förvaringspaket 14000mil sommar och vinterdäck. Servad och allt därtill. Skavanker just nu är dåliga skivor fram samt klossar på det. Även batteriet är lite svagt och bör bytas så värmaren inte stoppar när spänning går ner. Kört mycket långa sträckor så laddning har varit ok. Färddator sen ja köpte den på 7400mil står på 0.58 så förvånad vad lite den dricker. (Inte mätt mot pump). Vad är ett ok pris på detta? Privat och inbyte. Tack för svar. | |
| Glömde skriva till att den är metallic grå. | |
| Det kom ut en likadan bil, fast automat, i helgen. Utanonserat pris 145'. Den gick på dagen. | |
|
Intressant. Är kul att den troligtvis kommer gå fort, och säljer gärna till kolegan för runt 125-130kkr för att bara slippa blocket. Ska se vad han säger. |
|
| Marin: den var import. | |
|
Låter nästan som ja skulle kunna skicka ut min högre? Se vad som händer. Men är lite inne på att sälja på KVD nu, då ja inte riktigt gillar alla prutare och nötter som ringer när man annonserar på blocket. |
|
|
Dölj telefonnumret och svara bara via mejl. Sortera bort de som uttrycker sig som förståndshandikappade. Så - nu har du sålt bilen och sparat 20 tusen spänn mot KVD. ------- //Lövet |
|
|
Haha bra tips Joo håller på att läsa mig på lite ang försäljning på blocket och kontrakt och liknande. Samt det jag är mest fundersam på, betalning. Tänker ju inte släppa iväg nycklarna utan att se pengar på kontot :) Kommer nog lösa sig, känns iaf som en rätt lättsåld bil. Sen kommer alla weekendprofessorer i BMW att ringa och pruta givetvis. Ska bli spännande. :) (Ja, om någon är intresserad är den till salu, finns i göteborg ;) ) |
|
| anmg: Skickat PM. | |
| Idag kan man swisha större belopp, upp till 150kkr är jag ganska säker på. Köparen måste ha ansökt om högre gräns innan. | |
|
Precis som Grelle skriver: Idag är det inga problem och du gör helt rätt som vill kolla att pengarna faktiskt kommit fram. Har köparen annan bank kan man förstås gå till ett bankkontor det är också säkert. Däremot ska du inte acceptera banköverföring från annan bank, framförallt kvällar och helger. Dessa kan nämligen stoppas i en del banker av köparen själv. ------- //Lövet |
|
| Har köpt bil för 250tkr med Swisch. Det är iaf gränsen om man har Nordea som bank. Riktigt smidigt! | |
|
Tack för tips och allt här. Har inte swish för stunden, men det löser sig nog. Ok Ribban, kollat. |
|
|
Har den dragkrok? När är den tagen i trafik? slutet 2008 eller under 2009? |
|
| Tyvärr ingen dragkrok. Och tagen i trafik våren 09. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.