|
|
|
|---|---|
|
Har fått varning någon gån ibland om nivåregleringen. Bilen har aldrig varit låg och efter en omstart har det försvunnit. Dykt upp ibland ett par gånger i veckan och ibland inte på månader. I förrgår började kompressorn gå och gå fast nivån var ok. Det har hänt nån gång förr så jag lät den hålla på. Igår när jag skulle ut och åka så var bilen inte låg vad jag tänkte på. När jag åkt ett PR hundra meter fick jag en varning, struntade i det och åkte med det jag skulle. Efter ca 10 mil såg jag att bilen börjat säcka ihop och kollade säkringen. Den var bränd. Har bytt den och den löser igen efter att man startar bilen. Är det bara att räkna med en skuren kompressor och köpa en ny? Kan tillägga att jag kollade att jag har den "nya" tilluftslangen. | |
|
Hallå! Vad var lösningen på problemet? Har samma fel på min nu att säkringen löser.. /Matte |
|
|
Troligen bränd kompressor Mvh |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vattenläckage från panoramatak ? dränker reläet till kompressorn. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.