|
|
|
|---|---|
|
Hej, har en e90 med navipro där huvudenheten valde att ge upp för en tid sedan. efter många om och men fick jag tack i en beggad enhet med samtliga funktioner jag hade i min (tv, bt, röststyrning o s v) Efter att jag monterat den så får jag inte ut något ljud ur den (efter påläsning så är det kodning mellan huvudenheten och stegenheten i skuffen MOST - busen) Samt att röststyrningen inte fungera, likaså ljud till PDC, varnings-signaler och dy.l Med hjälp av INPA har jag konstaterat att ljudet fungerar i bilen. men till min fråga, hur kodar/gifter man ihop huvudenheten med högtalarsystemet med hjälp av NCS-expert? En guide hur man gör detta ingrepp så jag i alla fall får igång musiken i bilen hade varit guld värd. har försökt och hitta information och dy.l på nätet och konstaterat en hel del själv, och även gjort diverse ingrepp i bilen men utan framgång. så hoppas någon som gjort detta kan svara på detta, sen till det med rösstyrningen och det får bli nästa problem. Med vänlig hälsning Tom Där förnuftet slutar, börjar underverken. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.