AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
12.681

Helgerån att byta inredning i en M5 E39?

Sida 3 av 3
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Alcantara ratt? Fantastiskt snyggt!

"Why float through life when you can drive?"
/Martin
Skulle vilja påstå att din bil inte alls ser ut som någon 15 tusen milare utan mycket färre mil än så. Väldigt fint skick ser det ut att vara så den har vårdats väl, och originalinredningen är riktigt snygg den med!!! Hoppas du har många problemfria mil till framför dig.
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
lemansblå/svart - om det är snyggt man man diskutera men det ÄR så de skall se ut i E39 M5 .-) (jo jag har den själv) :-)

bytte själv från blå/svart till grå/svart tillbaka till blå/svart.

och dekorlisterna - säg dom man inte provat. - black birsch fn.

det man saknar är skinn-plus grejor med blåa sömmar - omöjligt att få tag på.
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Ser ut som vilken 525 m sport som helst med alcantaran. ( gillar den som fan) Men din bil passar så mycket bättre med original inredning. Och jag personligen skulle leta vidare direkt om jag letade M5 och denna dök upp och det står att det är bytt inredning. För en sån bil som M5 ska ha skinnsäten i mitt tycke
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Vilken rolig tråd! Roligt att någon vågar testa. Kul att se båda alternativen. Snygg bil.
Den grå/svarta skinnklädseln är ok, den röd/svarta knappt acceptabel och den blå/svarta är hiskelig.

Jag hade färgat om en blå/svart skinnklädsel till helsvart om det var min bil.
co
1.144
coldhex
BMW M135i
Hade hela skinnytan varit blå kan jag hålla med om att det varit tråkigt, men kombon svart och blått tycker jag såg snyggt ut. I alla fall på bilderna.
Visa användare
2.145
540is
E39 M5 99' Bi-Kompressor
E39 540iAT 00' Kompressor
den är ju raffig som fan ju :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.