|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Tycker inredningen blev fulare, känns som att du har sänkt värdet på bilen. Men det är din bil, du gör exakt som du vill. Behåll bara original delarna ifall du väljer att sälja bilen sen. |
|
|
Har sovit på saken, tror nästan jag byter tillbaka. I-landsproblem deluxe. Vad kan jag ta betalt för en riktigt fin alcantrainredning tro? |
|
| Lika mycket som du köpte den för? En fördel med alcantarainredningen i bilen är att du slipper allt vad slitage heter...på originalinredningen:) | |
|
Jag hade bytt! Bicolor passar riktigt bra på din bil, |
|
| 3000-5000 skulle jag tro att du kan få | |
| Usch för den där alcantarainredningen, sorry.. | |
|
Mycket negativitet här. Måste hålla med alla just alcantarainredningen på den här bilen blev fullt. Men jag måste ändå ge dig beröm. Din m5a är jätte fin speciellt med tanke på 19k mil som den har rullat. Skinnet och lacken är i fin skick. På nåt sätt så passar dem ihop väldigt bra. Har sett blå svart skinn förut på m5or men dem har varit fula men eftersom din lack är också blå så passar det jätte bra på nåt sätt! Men du kan behålla alcantarainredningen ett tag till så du verkligen känner av om det är något du vill ha. annars byt tillbaka tycker jag! :) |
|
| Nu gillar jag egentligen alcantarainredning men i det här fallet känns det som ett riktigt nerköp. Tycker den tvåfärgade inredning är snygg och gör att bilen sticker ut lite mer. Mycket passande för en så snabb och sportig bil som M5:an. | |
| Håller inte med kommentarerna på slutet, tycker den blev klart modernare och snyggare. Tror inte du behöver oroa dig den dagen det är dags att sälja, som du märker här finns det en del som föredrar alacantran - du kommer helt enklet sälja till denna grupp istället! | |
| Lägger min röst på alcantarainredningen. | |
|
Originalinredningen är häftig- den grå alcantaran urtrist! Men vad tusan- det är din bil och Du har nu bytt. Spara originalinredningen och "det är ingen skada skedd". Byt tillbaka om Du ångrar Dig eller då Du skall sälja. |
|
|
Min har gått 25500mil, inte 19000 :), den går och ser ut som en 15000-milare. Efter jobbet idag monterade jag tillbaka originalinredningen. De dåliga sakerna med alcantrainredningen: Osäkerhet kring värdet. Baksätet är inte av den fällbara varianten original i min M5, så jag hade behövt modda om en del för att få alcantraryggstödet sitta som det ska. I och med manuella stolar och dörrsida utan minnesknappen, försvann även rattens funktion (el) samt de uppfällbara speglarna. De bra sidorna med alcantran: Lättare Enligt mig, snyggare. Mysigare. Roligt iallafall att det blivit lite diskussion. Idag: Länk |
|
| Det positiva är iaf att du förmodligen blivit riktigt snabb på att byta inredning :) | |
| Ordningen återställd, trots förskräcklig blå färg på skinnet! | |
| Tycker det är snyggt med org sv/blå hade inte vart köpare på bilen om den vart till salu å haft alcantrainredningen... | |
|
Såg på Facebook nu att du lagt ut alcantarainredningen till försäljning så förstog att du bytt tillbaka :) Förstår att du gjorde det, inte kul att tappa de funktionerna och få problem med passform i bak. |
|
|
Skruva ur org inredningen igen och färga den svart ;) "Why float through life when you can drive?" /Martin |
|
|
Helfärgat svart läder är snyggt. Välvårdat läder har alltid prio över tyg, mer premiumkänsla speciellt i en vagn som e39. Spelar mindre roll i en toyota.. Men finns snyggt 2 färgat också. Länk |
|
| Marw007 , helt klart smakfullt skinn du har i din M5 :) | |
| Alcantara!!!!!!!!!!11111ONEONEONE | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.