|
|
|
|---|---|
|
| |
|
Tack för engagemanget Gustav! Rullande start på 250... Skapligt:) |
|
| :D Ja det var rätt extremt detta rejs :O :D | |
|
Gustav, kul och höra på vilket sätt extremt!? Agera'n "ägde" ju, är det start/slut-farten du menar är extrem? :) ....det är den ju :) Gillar skarpt att du engagerar dig i att ge Italien-tyskarna på nosen från "svenskt stål" ;) em3 |
|
| Yes 374 km/h är rätt snabbt :D | |
|
em3: Frankrike-tyskarna snarare, Bugatti tillverkas i Mulhouse i franska Alsace. /Besserwisser ;) /Masten |
|
|
Såklart, Masten, det är svårt att hålla ordning på alla länder i "vitlöksbältet", jag bommade där, tänker gärna på märket som italienskt, grundaren var ju därifrån. Oavsett, mkt kul att Ängelholms raket rastar andra raketer. :) :) em3 |
|
|
Såklart, Masten, det är svårt att hålla ordning på alla länder i "vitlöksbältet", jag bommade där, tänker gärna på märket som italienskt, grundaren var ju därifrån. Oavsett, mkt kul att Ängelholms raket rastar andra raketer. :) :) em3 |
|
|
Är man bara ute efter toppfart så kan man nog bygga något snabbare i garaget. Jag gillar `knuff´ och då gärna på mc. Här får den snabbaste mc som går att köpa över disk däremot spö av en Nissan GTR. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.