|
|
|
|---|---|
|
Halloj. Har numera en E90 också, men ena fälgen är lite uppskavd (höger fram, förstås). Dock gillar jag fälgen som sådan (men gillar inte RFT-däcken som sitter på) (bild: Länk ), men visst hade bilen blivit snyggare med en klassisk CSL-fälg i 18"-19". Inte helt lätt att hitta om man vill ha en original-fälg i bra skick, särskilt inte om man vill komma lite billigare undan. Så jag tänker att det finns alternativ till original CSL. Min fråga är; finns det en fälg-guide där man kan se vilka fälgar som fanns att tillgå från BMW till just E90, samt i vilka mått? Jag tycker det ser osnyggt ut med E46- eller F30-fälgar på en E90, eller vad säger ni? Kanske F30-fälgar kan funka? En sak till, ET 34 tror jag att jag har på nuvarande 17"-fälg (225 fram, 245 bak, borde vara 8" fälg?). Vilka ET-mått klarar hjulhusen utan att det skrapar i så fort man har kidsen i baksätet? Jag vill INTE få en extrem look med 20" Breyton i 10" bak, utan snarare 18"-19" original-BMW med max 255 bak, 225-235 fram. Är 19" märkbart stötigare än 18"? Vad säger ni? | |
Transocean |
Javisst finns det, kolla här: Länk Själv tycker jag om style 193 eller 194 |
|
Tror ni dessa passar utan att ta i hjulhusen? Snygg fälg! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.