|
|
|
|---|---|
|
Hej! har varit på jakt efter ett par blackline bakljus till min 325i e90. Beställde andra saker från scstyling.se så tänkte att jag kunde beställa bakljusen därifrån också likaväl. Var först helt hundra på att det var dessa efter att studerat liknande bakljus på bilder: Länk. Dessa visade sig sedan vara väldigt mörka och blev nästan helt svarta efter montering. Se bild här: Länk. Så därför tänkte jag returnera dessa och be om ett annat par. Kan dessa vara de "klassiska" blackline lysena?:Länk Har ingen lust att vänta en vecka på att få hem ytterligare ett par man blir missnöjd med ;/. Tack på förhand! | |
|
Äkta BMW blackline bakljus till E90 kostar hos BMW i Sverige ca 3595kr utan rabatt är man medlem i BMW CS och köper på 20 % dagen i oktober kostar dem ca 2880kr, men köper man från BMW i Tyskland är priset €224,85 UTAN rabatt och frakt. Jag och andra medlemmar på e34.de, m5portal.com och 7er.com får rabatt på det tyska priset hos AH Cuntz i Speyer. Hos leebmann24.de ser man tyska priser, ingen rabatt från leebmann men däremot från Cuntz. Länk I det läget har jag väldigt svårt att förstå varför man ska gynna stylingfirmor som säljer sämre produkter och som man dessutom inte vet vad man får. Jag hade returnerat köpta lampor och köpt rätt lampor direkt från BMW. Mvh Stephan |
|
| och det korta svaret: Nej | |
|
Simpan, Här köpte jag mina blackline lysen ifrån och det är bmw original. Länk |
|
|
Dessa är det du ska ha Länk ------- //Lövet |
|
| Okej tack så mycket! hur lång leveranstid var det och betalade man med kort över nätet eller? | |
|
Tog typ en vecka. Jag minns inte hur jag betalade. Inget att oroa sig för ändå, det är en 100% seriös leverantör. ------- //Lövet |
|
| Blev att jag beställde från lokala BMW återförsäljare även om det var lite dyrare. Monterade och klara blev det såhär: Länk. Väldigt nöjd faktiskt :) | |
|
Ser mycket bra ut man blir ju sugen själv 😊 Vad får man betala på Bmw här hemma? Mvh |
|
| Egentligen skulle dom kosta 4070:- på bmw i Malmö men dom är också kända för att vara extra dyra. Efter att sagt till dom att jag hade hittat ett par på en tysk sida för 2600:- inklusive frakt så sa dom att jag kunde få 400:- i rabatt men mer kunde dom inte göra. Så jag fick ge 3600:- för dom. Rätt dyrt men jag hade redan beställt dom från bmw i Malmö efter att jag fick reda på dessa tyska sidor och det var ingen lagervara och alltså ingen möjlighet att returnera, så jag var mer eller mindre tvungen att köpa dom ;P. Men men nu är det gjort och jag blev väldigt nöjd med resultatet så det fick vara värt det :) | |
|
Köpte även jag från salesafter.eu helt klart värt varenda krona. Bild på hur det blev på min med tonade rutor: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.