|
|
|
|---|---|
|
Jag kan ha hamnat på fel diskussion då ursäktar jag. Det är om det är värt att reparera 328i ( för mig som inte kan ett smack jämfört er är det ett av de svåraste dilemmorna jag haft ) Egentligen är det två saker som behöver besvaras 1. vad är felet exakt ? ( vill verkligen inte sälja den, har fastnat på Bmw sedan min första e36a. Skulle de komma till att jag måste sälja den då följer självklart inte m3 fälgarna med som har nya däck ) 2. Om jag inte kan reparera bilen så hade jag behövt en uppskattad försäljnings summa, mellan tummen och pekfingret. Har aktivt följt autopower under 4 år dock aldrig gjort ett inlägg. Ska fatta historien så kort jag kan ,så ni förstår så bra som möjligt. jag är glad av att få ta del av er erfarenhet/ råd/tips all hjälp uppskattas !!! har ingen annanstans som ja vet skulle vara bättre att fråga på än här . Jag är student och jag är relativt beroende av min bil. Denna bil har blivit min förbannelse av de 4st ja haft . Detta handlar då om en 328i e36 ,sedan, ca28000 mil , 15 ägare, ej svensksåld , fick varken med reservnyckel eller någon seriös dokumentation. Bara en hel del besiktningspapper . besiktad slutet av juni -15 blanka papper , Finns även en utrustningslista då min morbror nyligen slutade jobba på bmw så fick jag den. finns en hel del på den listan och ett och annat som jag hittat med tiden som inte funnits med. ( verkar var ngn lite ¨lyxigare¨ variant med träpanel och färd dator mm är det någon som har tid/lust att titta djupare skickar jag gärna listan. Jag är inte så sakkunnig som sagt men den innehar ett komplett m-chassipaket från fabrik. och jag antog att varken bromsar eller avgassystem ingår i chassit. Tyckte bara det var konstigt för utrustningslistan kommer från fabriken och där finns inget med om att Fram skivorna är räfflade och det är ett m-avgassystem, det kan väl bara betyda att någon satt ditt det efter. , har säkert missat ngt men anledning till att ja skrev den var för ni skulle kunna bilda e