|
|
|
|---|---|
|
Hej! kupefläkten i min M535i -85 lever sitt eget liv... när jag har ACn på (den funkar å kyler bra) så funkar fläkten bra... den låter en hel del, men ändå... kör jag däremot utan ACn så funkar fläkten kanske var fjärde gång...? när den är igång låter den annorlunda än när ACn är på oxå... den har ett lite "frippande" ljud... (när ACn är på brummar de mer)... Finsn det nån som vet vart felet sitter...? Är det olika fläktar som går om jag kör med ACn eller inte... antagligen e de väl de? Jag antar att de e glappt nånstans... men vart...? tack på förhand... /Jonas | |
| Finns de ingen som kan hjälpa mej!? | |
|
Hej Jonas Jo du har 2 olika fläktar. När du startar AC:n så stannar kupéfläkten som går när du inte har AC:n på. Om jag skulle vara som dig så skulle jag ta ut Kupéfläkten och kolla så inga kontakter sitter löst. Om jag inte missminner mig så tar du fläkten från motorrummet. /Dag |
|
|
tack Dag! vart finner jag fläkten mer exakt...? hum.. den blåser aså både varmluft, från motorn typ, och kall luft...? (inte AC-kyld aså...) /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.