|
|
|
|---|---|
Mic |
har en BMW 520 89a..det är så att jag har ett bekymmer..Mitt batteri är sten dött. vilket i sin tur gör att jag inte får upp varken bildörr eller lås..finns det någon vänlig skäl som kan komma med tips om hur man "bryter sig in" utan att ta sönder?? tack på förhand..Micke |
|
Hej! Det finns nödöppningsfunktion... Lyft dörrhandtaget lite grann och vrid om med nyckeln. Det kan gå ganska trögt, fast inte för alla. En del påstår att det bara funkar på passagerar sidan men jag har absolut för mej att jag öppnade från förarsidan. Huvudsaken är ju att det går att ta sej in. Mvh LEF |
|
Mic |
Tack så mycket!!! det funkade perfekt...faktiskt både på förar sida och passagerare, testade båda av ren nyfikenhet.. Nu återstår "bara" att ta reda på varför han inte laddar. TACK! |
|
det skulle jag vetat, när jag råkade ut för samma problem! Jag anlitade bärgare som, ja "bröt sig in". Kanske inte ska tipsa om hur han gjorde ;-)? Ang ditt tomma batteri, kolla kabelpaketet som går från karossen till bakluckan. I min var flera kablar trasiga/skavda/av med krypström och tomt batteri som följd. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.