AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.147

Grov skadegörelse

Sida 3 av 3
japp, man får verkligen passa sig alltså.....blir så less....ibland har man lust att köpa hus på landet så man får ha sakerna ifred!!!

Lider verkligen med dig Bimmerman. Är själv väldigt bortskämd med brist på stölder och skadegörelser där vi bor. Händer allt för ofta att man inte låser eller tar ut nycklarna ur bilen på en vecka eller så. (Utan att ha dom i garaget!)
Det måste vara otroligt jobbigt att äga bilar på vissa ställen och inte veta om bilen står kvar eller i vilket skick den är i på morgonen.
fan det var gode synnd för den fetaste 7-serien jag har sätt

Dom 3 B:en---------------
-Bemmer,Brännvin,Brudar-
----M-Power------------
Garett the best a man can get
DC-Hub The-Raven.dns2go.com
WebCam: The-Raven.dns2go.com
FtpServerThe-Raven.dns2go.com
The RavenRacing--
-----------///M
när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då
m3
972
m3efl
Murcielago -03
F430 spider -06
M5 -05
Tja såg din bil på Bmw i sätra den verkade rätt så hel..
Mmmm...dom har bytt rutorna. Men alla lackskador måste man stå ganska när för att se. Dom är ganska djupa men inte så stora. Som lite hårdare dörruppslag ungefär.

/Bimmerman

Länk

Sponsorer Phatmobil Projekt:
Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt
Jag nästan blir tårögd.....:( lider med dig.

Och i detta skede är jag bara så glad att betala 700:-/månad för ett garage...bor i centrala GBG mkt skadegörelse på bilar där med....fattar det bara inte. Har fått lacka om delar av min bil också innan jag fick garage.
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Bimmerman: vet inte va ja ska säga, lider med dig som f-n..ja fattar verkligen inte va de e för människor som håller på me sånt där, va tänker dom egentligen?? Har oxå blivit utsatt, men inte riktigt så mycke, hos mig snodde dom bara backspeglarna, men det verkar juh va M3 standard det tydligen. Dom kan juh inte bara sova bra på nätterna, går inte..minns själv när ja va 5 år och tog en japp på ICA, grät juh en månad juh! Idioter!! Ska köpa mig en 500:- bil och ge mig ut på "överkörningsjakt"...

/clyzzon
Maria Mårdh
När jag läser sånt här så blir jag alldeles stel. Vad är det för typer/idioter egentligen som håller på med sånt här ?
Antagligen så har dom varit avundsjuka på din fina bil. Ok, om man är lite avis på någons snygga pärla, men att gå så långt som till skadegörelse är ju helt absurt ! Jag fattar det inte !!

Hade detta hänt min pärla, hade jag helt säkert inte kommit över det. Man blir ju "ett" med sin älskling och därför tar man ett sånt här slag oerhört hårt. Jag tycker verkligen synd om dig och din pärla.

Min han står i garaget, men man kanske inte kan vara helt säker ändå ...

Länk
Visa användare
364
bug
Passat GTE -16
BMW 530xd -07
Seat Leon Cupra
Beklagar sorgen... alla entusiasters skräck att råka ut för något sådant.

Bug
Gustaf S
740i (E38) -95
Vi borde starta ett rikstäckande skyddsgarde mot rötäggen som sabbar våra bilar.
Vilka det än är, så bör dom täckas med tjära och fjädrar.
I Gbg är garagebristen enorm, så många tvingas mot sin vilja ha bilen utomhus.
Själv har jag haft två inbrottsförsök det senaste halvåret, och åtskilliga attacker mot lack och sidospeglar.

Man har tålamod, men inte i obegränsad mängd.
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
ajajajaj lider med dig bimmerman tänk om man fick tag på dessa sillapöjkar som skadar och plundrar bilar.
Lycka till med försäkringsbolaget,-))
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Fy fan vad ledsamt. Fick oxå min bil halvt sönderslagen för två månader sen. Dock inte lika grovt som i din. Hade jag sett förövarna på bar gärning och haft ett bollträ. Då hade jag setat häktad för dråp just nu.
St
3.581
Stavros
E30 325i 4d -88
E39 540 man -98
Appropå skadegörelse så är vi ett gäng polare i Eskilstunatrakten som fått 8 st inbrott och ungefär lika många stereoapparater snodda. På inte ens tre års tid! T o m utan fronter! Vad ska man göra?!
Jag blir så satans förbannad!

FR
4.317
FRIFART
535i-89 M-Tech
518i-95 Executive
318i-88 IS
Stavros mina kompisar bor i Etuna och de bodde förut i Råbergstorp....kompisens 320E30 förstörd vid flertalet tillfällen under en vinter..sedan väntade ligisterna och gjorde inbrott stal all elektronik samt alla hans DJ utrustning, bortåt 1000cd skivor och ljud och ljus..totalt en bra bit över 100000kr. Med andra ord jag vet hur ni känner er, det cirkulerar mucket drägg och vi vet ungefär vilka de handlar om. KOmpisen fick tillbaka sin ljud och ljusanläggning, han såg den på ett av uteställena i stan....det är alltså så det går till.

Det är rätt kul för de som gör mycket av detta är unga ligister och hade kopisarna varit hemma vid inbrottet så hade de nog inte busarna fått med sig så mycket....det är dumt att gör inbrott hos tre kroppsbyggare.

Stavros mitt tips är luska på stan hör med småkisar..fast lägg upp det på ett bra sätt och gå inte rakt på sak så får du nog reda på en del, om inte annat vet polisen ofta ganska mycket om dessa "gangsters" och många av dem har ofta från små till lite större grejor på sig från tidigare brott och oftast handlar det om samma krets liksom. Kanske rör sig om max 5 personer som står för merparten av dessa brott, iallafall i Etuna.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.