|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
sebbe_bmw |
Ja vad skall man säga... Jag lider med dig får man väl säga.. Helt osant! Att dom aldrig kan låta ngns bil vara... Hoppas allt löser sig! Sebbe |
M3_BMW |
Hoppas det löser sig för dej, lider med dej. Det är för jävligt att man inte kan få ha sina saker ifred. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Det är bara att beklaga att det finns så j*vla många puckon som glider runt i våra städer. När sånt här händer spelar det ju liksom ingen roll vilka stöldskydd man köpt - dom hinner göra mycket på 30 sekunder, så även om du springer ner till bilen som ett jehu är det liksom för sent. :( Inte ens om man sover i bilen med ett hagelgevär och en rabiessmittad kamphund kan man förhindra sånt här, det är det som är det jävliga. Den/dom som gjort det lär ju ha fått ut väldigt mycket att att slå sönder din bil... Kan tillfredsställelsen att orsaka en annan människa kostnader verkligen vara så stor att man gör sånt här? Skulle detta hända mig så skulle jag inte heller vilja veta vem som ligger bakom, som Jocke skrev. Det är inte värt det. Livstids fängelse alltså. Hoppas allt ordnar sig för dig! ____________________________________________ The less you know, the more you believe. Bono |
|
|
I det här sammanhanget känns det plötsligt som en bagatell att jag fick en ruta krossad, en spräckt och en låång bonus repa i lacken. Vet hur det känns bimmerman, hoppas din blir lika fin igen! // CLiFF |
|
|
ja, det finns stora idioter som inte vet vad de äger utan ska ge sig på andras saker. F#a vad man blir sne.. ja, jag ska väl inte klaga, för en vecka sen blev jag av med hela framspoilern, men de hade varit snälla mot bilen så det var väl ett beställningsjobb kan jag tro. kommer ganska billigt undan 1500 i självrisk.. Bimmerman: lider med dig.. |
|
|
Bimmerman: Får gåshud av att läsa sånt här...så jävla deppigt. Avundsjuka torde vara den enda anledningen...eller mental disfunktion. Kanske dålig jämförelsen med liknande saker hände med farsans tjänstevolvo: de drog djupa repor över exakt hela bilen, pumpade den på soppa, och snodde ventilhattarna till däcken(!!!!!) Detta hände 2 ggr inom en månad dessutom! Misstänkt fall av "äckliga-småbarn-med-för-lite-attgöra-som-bara-sabbar-för-kickens-skull".... Sjukt jävla samhälle.... Hoppas det blir bra vidgjort iallafall! _____________ MVH Kalle H ICQ: 19594657 |
|
|
kan inte du o Lövan leta reda på det här packet o lära dom o veta hut snart?? sthlm verkar inte vara nån bra stad att äga BMW i =( hoppas du får hellack iallafall så du slippermassa färgskiftningar =( /danne |
|
|
Ring mig Jocke när du läser detta. Mvh Niklas Länk |
|
|
Skadade människor finns det tyvärr gott om. Jag liser med dig, och tyvärr är det inte bara nyare bilar i storstäder som råkar illa ut. Har haft min 518iS -88 i snart 6 månader och har nu kommit upp i inte mindre än 8 st kraftiga "smårepor" på ca 4 cm/st gjorda med nyckel eller liknande. Och nästan alla är skapta här i Kalmar... Bilen är ju 14 år (!) Tänker inte tycka synd om mig nu, det är skam o skandal att folk inte kan ge fan i andras tillhörigheter! #232 i E28 registret Länk Länk |
|
|
Tycker det är så j-vla tråkigt med det här landet att man inte får ha något som är finare eller sticker ut. Skall man behöva åka en 245 från 85 för att man skall vara någorlunda lugn för att man inte skall få bilen vandaliserad för att några nollor tycker bilen är för fin. Det finns för dåligt med respekt för andra o andras egendomar i det här landet. Men ingen skall hindra mej från att köpa bilar som jag vill ha, så är det bara. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
| Man löser bara dessa problem på ett vis, ge dem vad de tål och sluta inte slå förrän de ligger helt stilla. | |
|
Bimmerman, det verkar tyvärr inte spela nån roll om man har nåt annat än en sunkig V***O 745 eller en S**B, kanske kan man komma undan med en 70/80-tals riskokare =( Polaren har fått njurarna insparkade på sin 323 4 ggr på ett år, nu kör han utan då han gett upp, o den gamle BMW:n har mer rost än många andra fordon på vägen...dessutom är den nog inte tvättad på 2-3 år. Bästa vore ju om man fick tag i ungarna och kunde hålla sig lugn, men risken finns för annat då barn är mjuka och fälgkors hårda.... #232 i E28 registret Länk Länk |
|
|
Undrar just hur man skulle reagera om man fick tag på en vandal nå´n gång.... /Kristian ------------------------------ Länk |
|
|
Undrar när kommer ett larm med inbyggd kamera som automatiskt tar kort/filmar när larmet går igång. Då kan man ju ge sig ut och leta efter dom om man vet hur dom ser ut. Annars kan man ju "råka" koppla motorvärmaren fel så att bilen blir strömförande. :) Jag är glad att jag bor i ett litet samhälle där man för det mesta får ha bilen ifred. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Fan vad surt att man inte kan få ha saker och ting ifred!!! Är det många av er som parkerar utomhus i sthlm/förort nattetid??? Jag har hittils klarat mig utan skadegörelse. Fast jag står ju inte på gatan varje natt dock... |
|
|
Jag parkerar alltid utomhus hemma i Tyresö. Men just vid vandaliseringen så var jag hemma hos en polare i Jordbro och kollade en film. Men jag kom ut ganska tidigt på kvällen 21,45 och då hade dom redan hunnit med allt. Hemma har det dock inte hänt någonting...peppar peppar. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Hmm.....Jahaja...Jordbro, fint ställe har jag hört |
|
|
Ja Tyresö ska va lugnt, har själv hälsat på polare där. Själv står jag oftast i jakan, bor på lugna sidan, här har det aldrig hänt nåt. |
|
|
Inte heller i villan i Danderyd har det hänt nåt kan jag nämna......men i jordbro skulle jag faktiskt inte ställa bilen....möjligen audin då....:-) |
|
|
Jag skulle heller inte ställa bilen i Jordbro över natten om jag inte hade tillgång till garage tex. Men nu var det så tidigt på kvällen och då tycker man inte att det skall vara nån fara, men ack så fel jag hade. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.