|
|
|
|---|---|
|
Jag ska sälja min M3:a ok undrar vad ett vettigt pris kan vara? Har värderat bilen hos BMW å vet vad dom köper den för. Privat borde man ju kunna få ett par tusen mer en vad bmw bjuder. *Svensk såld *full service bok *2 ägare *5000 mil *Cosmossvart *svart skinn *Dubbel kilmat *el cab *el hissar *el styrda stolar *fjärstyrt orginal larm *stora färddatorn *farthållare *invidual träpaneler (vavona) *armstöd *2 airbags *Ny pioneer cd *bmw sound system *18" Zender *H&R sänkt *hamann alu pedaler *hamman sportsystem *Reiger bak spoiler *Orginal GT läpp fram //Martin | |
| Ingen som har något förslag...? | |
|
Förslag: 280'....... ? -------------------------------------------- Länk |
|
|
Sålde en liknande -97:a med dubbelt så många mil, importerad och med full servicebok (kollad). Saknade elstolar och hade dåliga däck. Om jag tar det priset jag fick, struntar i att den är svensksåld om nu någon tycker det är värt mer. Bedömer 260-270kSEK eftersom känns som att det inte toppsäsong på cab:ar nu heller, du vet inga vinterdäck och ingen hardtop. |
|
|
*CoolBlueM3Coupe* Det är du som har fredrik ekbloms gammla m3:a? Jag har 4st 17" Hamann fälgar med vinter däck, har själv aldrig annvänt dom eftersom bilen har stått still under vintern och hardtop finns (glömde skriva det) |
|
|
Visst har jag det, läs under frilansare om du vill veta mera om den bilen. Har du vinterdäck och hardtop tycker jag du kan lägga på 17.5-22.5kSEK |
|
|
Din bil är ju jätte fin =) Okej, då vet jag lite bättre vad man kan begära. //Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.