|
|
|
|---|---|
|
Hej min bil går bra jämt och fint ALLTID men ibland när man trycker på så går den ok men i bland känns det som man har fått 15 extra hästar.... Lambdan är bytt så det kan inte vara den... Förra ägaren påstod att den är chiptrimmad.... Någon som vet vad det kan vara för fel... Jag har testat och köra både på 95 och 98 oktan med jag märker ingen direkt skillnad... Snälla hjälp! Mvh Chrille ---------------------------------------------------------------------------- Länk | |
|
Jag vill ha dom där extra hästarna jämt... ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Ingen som vet??? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Det här är dåligt.... Vad har hänt med er grabbar/tejer förr i tiden så fick man alltid 25 svar på en timme... och nu ingenting... Nä kom igen nu någon måste ju ha ett tips eller nåt! ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Det är inte så enkelt att du har fått skit i nåt soppafilter nånstans? Som lixom lägger sig ivägen och hindrar flödet lite "ibland"... Vad vet jag? =) //Koffe |
|
|
Tack... Det kan vara nåt men var sitter soppa filtret? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
suck..... ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Har du gjort någon ordentlig service på den? //Ticco www.ticco.com |
|
|
nja... bytt olja oljefilter luftfilter stp injection cleaner ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Vad tror ni? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
- ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Har du möjlighet så lämna in den till någon verkstad som kan koppla upp den mot en dator för felsökning. Lyckan till! mvh Larsa |
|
|
Går det göra det på en 89:a? Och i så fall vad skulle det kosta? ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
Jag är inte säker om det går men det kostade 300spänn när jag lämnade in för felsökning på JWR. /Larsa |
|
|
Har du sportluftfilter så brukar de gå bättre på kvällen då det är svalare luft. /Manray/ |
|
|
Nej... inget sportfilter... Men jag var ute och körde lite i går och den gick som f*n hela tiden... eller ja nu tog jag väll i men den gick som den skulle göra i alla fall :) ---------------------------------------------------------------------------- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.