|
|
|
|---|---|
|
Mors! Jag var på Mantorp i går för att kika på STCC finalen, kul tillställning med många fina bilar att vila ögonen på. Såg bland annat en BMW M1:a i depån, jag tog några bilder med digitalkameran, om någon har serverplats så vore det kanske roligt att lägga upp dom för dom som är intresserade! /Klas | |
|
Var den brunvit typ? I såna fall så är det väl den som går i gt-serien? Med en cheva-v8! *usch* Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
hur många hästar har M1 med V8 då Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub The-Raven.dns2go.com WebCam: The-Raven.dns2go.com FtpServerThe-Raven.dns2go.com ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M när ska bmw sparka ner audi från tronen och ta över superstage då |
|
| mosse: Skicka bilderna till mig så ska jag slänga upp dem! | |
|
Lite info om M1:an! Den tävlar i Gt-klassen och har 600hr+ Var och kollade på den i depån på Mantorp i söndags och snackde lite´! Och vad ska man säga en klenod som går som sa*an! Ett riktigt monster, dock är ju bilen inte en "riktig" BMW med tanke på vissa motorbyten m.m.! Dock en av de snabbbaste BMW runt Knutstorp....kanske även på strippen =) |
|
|
Det var väll motorbytet som var anledningen till att den fick bryta i racet he,he.....Nää BMW POWER ska det vara.Se bara på Jarls bilservice´s Z3 med F1 motorn från BMW den gå ju som bara den utan problem :) Ska bli kul och se BMW bilarna nästa år då STCC ser helt annorlunda ut.T.ex har BMW,volvo m.m anmält sitt intresse till att ställa upp med bilar,då j*vlar ska volvo få det tuft!! Mvh Ricke |
|
|
Någon borde åka ner till Hamann Motorsport och köpa denna best... Länk Det skulle vara kul att se en riktig M1:a (med BMW-motor) in action! /Fredrik --- BMW Club Schweden #4896 Min bil: Länk |
|
|
Finns fler: :D Länk |
|
|
Munchen, och andra som var på Mantorp. Var det någon som såg Per Eklunds Pikes Peak SAAB 900? Det var i särklass det jävligaste jag sett! 10 sekunder snabbare varvtider än dom snabbaste STCC bilarna... |
|
|
Kolla in mosses bilder på M1:an här: Länk |
|
|
Mosse: Det är väl inte så konstigt att han körde 10 sek fortare? Det är ju nästan 3 gånger så mycket hästar i hans bil jämfört mot STCC bilarna! Tur att man inte blir beroende av att köra en bil med turbo, särskilt en BMW med turbo! |
|
|
Fast om saaben vore anpassad för bankörning så skulle det nog gå ännu fortare!!Visst var den kul att se,men min ryssning gick nog när Jarls bilservice körde ut med deras Z3 med F1 motor!!!!!!!Och sen att man fick se en M1:a också i samma klass var ju inte illa!!!!ett tips:gå in på Jarls bilservice och läs lite om bilen........länk finns på startsidan på bmw power. Mvh Ricke BMW CS Nr:05043 Mvh Ricke |
|
| 10 Sek snabbare DET KAN NI FETT GLÖMMA | |
|
Den M1:an var med och körde på Gävleträffen förra året det jäkligaste var att den bara fiskörde i konkörningen och ändå tokpiskade han alla toksatsande BMW åkare=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.