|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om det är lätt och (dyrt . billigt) att sätta dit dubbla pippor på E38 ??? OCh var ligger ett snichzer packet på nytt som beg. NOgon som vet var man kan få tag i det????? OCh slutligen vilket är det billigaste försäkrings bolaget som ni vet om för en e38 740 | |
Scheckheft |
Hej, här lite monteringsbilder av dubbla pipor: Länk Om man vill göra själv. Min bil är försäkrad hos Dial. Blev billigast så för min del. /Scheckheft |
|
jag har min försäkrad Hos if, inte en 740 men det kan skilja flera tusen beroende på vart man bor.. ang Guiden.. aj för fan å kapa i bakkjolen =)))) |
|
sebbe_bmw |
Inga problem med dubbla eller 4 pipor... Ta det lugnt med sågen bara.. Annars är det en enkel match.. Sebbe |
BMW Kungen |
Ang. försäkring ring Susab. 08-54476600. de var billigast på min Mc m.m. det diff. 22 000:- att ringa dom. www.susab.com Mvh /// Kungen |
|
det har mkt stor betydelse var man bor bonus o.s.v för mig var det dial. det rörde om flera tusingar.mellan bolagen |
|
|
Jag kan rekomendera ett Hamann system. Kolla på Länk Grymt mullrande sound och från 4500 varv och uppåt vrålar åttan som en Nascar :) |
|
| Alpinas rostfria system till B12 lär också passa. Vet ej hur det låter på en åtta. | |
|
Reuter motosport sitter ganska fint på oxå kan jag intyga. Både Hamann och Reuter kan du handla av www.mh-gtr.com . /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.