AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.685

Sugr.swf. Vad är detta för elände på Paddan?

Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Hej
Så fort jag öppnar Forumet på IPad så hamnar jag på en ruta med nån form av fil. sugr.swf
Googlar man så verkar det som nåt fuffens, men hur får jag bort eländet så jag kan läsa forumet igen? Superirriterande!!
Använder chrome webläsare.
Som ni fattar är jag ingen hacker, så förklara gärna på barn-nivå:)
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Jag har fått samma problem med min Androidplatta sista veckan och Autopower. Varnar att den inte kan spela upp "filmen".
pi
367
pixel09
320i Touring E91 -06

BMW CS 09107
samma problem här, dock under W10/ med senaste FF., har inte orkat lösa problemet
Ma
650
Mats Landh
e61-06
Rover Mini Cooper-92
Lysande info. Tack!
Har Opera och sugr.swf kommer upp hela tiden. Rätt irriterande. Händer inte på någon annan sida så det känns som om det borde gå att åtgärda här på detta forum.
St
1.987
Stout
e61 530iAT M-Sport -09
VW t1 1200 Cabriolet -65
VW t1 1303 Cabriolet -73
Jag tycker att det är autopowerforumet är trögt och ur tiden. Kör nomalt OSX men när jag är inne på autopower via min HTPC och en äldre version av FF så får jag ständigt upp en dialogruta som förklarar att ett script på sidan inte fungerar och man måste bekräfta. Även om man klicka i rutan för "visa inte mer" så dyker scriptfelet upp för var gång man entrar en ny tråd. Det rör sig om ett script till reklambanners på sidan.

SJälv kör jag iMac med 27" och har man magic mouse så kan man normalt klicka två gånger för att zooma text i webläsare, men det fungerar inte på autopowers sidor. Likaså är det trögt när man swipar med musen för att gå fram och bak, autopower står och stampar, ibland i flera sekunder innan ny sida visas. Tror att detta också har med reklambanners att göra.

Felen är väl OK om det händer någon gång då och då men blir oerhört irriterande när det händer vid var session, vilket det gör. Inga andra som har dessa problem och kör Mac?
ZT
164
ZTreCoupe
520d M-sport/performance Touring -12
Jag har fortfarande problem med detta....
Enda lösningen är att köra på datorn istället?
Ka
5.697
Kane
Jag har samma problem från och till trots Adblocker. Kör på en Androidtablet.
Ka
5.697
Kane
Idag fungerar det perfekt igen. Någon annons som verkar strula till det som inte är aktiv idag förmodligen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.