|
|
|
|---|---|
|
Hej! Såg att det fanns en del trådar redan om detta men lite äldre så skapar en ny. Jag går i tankarna att köpa ett ESS kit till min Z4:a. finns det någon här som kan tipsa om detta kit är att rekommendera eller finns det bättre på marknaden? isåfall ska man gå på steg 1 eller 2? drar det med sig massa mer att byta på en motor som gått 8000? finns det någon verkstad i sverige eller åker man till norge? många frågor... har mailat ESS men kan inte hålla mig så skapar en tråd här också... vore kul att få prata med en som har nått av dessa i sin Z4:a //Fredrik | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Om jag hade skaffat ESS till min hade jag valt steg 2 för att få intercooler till, för tillförlitlighetens skull. Kallare insugsluft skadar aldrig. Länk Länk Länk Länk Länk ESS har uppdaterat insug och fästet sedan kittet lanserades, fästet har de uppdaterat för det gamla kunde gå sönder med tiden. Insug: Länk Fästet: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.