|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tyvärr har frun lyckats krocka med en fågel och pajat ena strålkastaren. som tur är självrisken låg endast 1000:-. Mitt problem är att jag gärna vill byta båda samtidigt då det annars blir väldigt stor skillnad på utseendet. BMW Sverige tar 12500:-st för dessa så försäkringsbolaget vill inte byta båda. Vet ni om det går att köpa direkt från Tyskland? eller USA? vill gärna ha med dubbla angel eyes men vad jag förstått finns inte eftermarknads lampor till oss med M bilar? Mvh Fredrik | |
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Det finns eftermarknads, men urvalet är inte stort. Det är väl bara att låta försäkringsbolaget byta ut den trasiga och polera det andra, du kommer inte märka någon skillnad. Jag polerade båda mina och dom är som nya. Angel eyes ser inte klokt ut på våra bilar, ser ut som albinoögon eller nåt. Länk Länk Angel Eyes kan du hitta på Ebay, kvalitén kan jag inte uttala mig om. |
|
Kina fixar allt, tex dessa billiga med extra bling-bling: Länk Tycker också att det ser bättre ut med orginal orangea enkel-"angel eyes". |
|
| ok tack! skönt att höra att en polering blir bra. så blir det nu. tycker nyare bmw:s ringar lyser snyggare när det mer gula ljuset försvinner men allt är ju en smaksak. funderade först på att skicka iväg dom för ombyggnad men får googla runt lite och se hur det blir... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.