|
|
|
|---|---|
| Är det uttag för högtalare upptill i framkant på dörrarna i Z3, ett långsmalt nät med ett hålrum bakom? I så fall kan man peta in högtalare där? Är det förberett med högtalarkabel? | |
|
Nu har jag aldrig kollat på min bil, men där sitter väl redan högtalare från början...? /Masten |
|
| På min bil finns det inga högtalare där men skulle gärna vilja ha. Köpte en Blaupunkt Hamburg från Tyskland för 1000 spänn billigare än i Sverige och skall uppgradera ljudet i bilen. | |
|
I min sitter det två små högtalare i dörren, HK systemet har jag. Skrikaren har jag bytt till en DLS variant. Länk mvh ///Andreas |
|
| Jag får väl ta bort dörrpanelerna och trycka in diskanter där. Pallar originalhögtalarna med 50 watt tro? | |
|
Hej Spikon, jag hade min dörrpanel loss igår av andra själ än högtalare. Jag konstaterade att det finns dubbla högtalarplatser bakom det lilla gallret. I min är den mindre monterad och den främre tom. Därmed kan det se ut som om du inte har någon högtalare. Kan meddela att det är ett litet helsike att få tillbaks dörrpanelen igen innan man hittar en fungerande lösning. Tips, mycket silicone där i överkanten, samt börja att hänga den (kroka i överkant ) framifrån. Utan att kolla funktionen, konstaterade jag att det fans en ledigh isolerad kontakt med sladd på rätt plats. Kan det vara för högtalare? |
|
|
Jag har också plockat ner min dörr för att fixa min fönsterruta och JA det var ett *pip* för att få de tillbaka den. de sluta med att ja blev så less att ja hade den på sidan i en vecka innan ja fick den på plats. Ja har bytt min element runt dom ist, dom spelar överförväntan. dom sitter perfekt i höjd led för örnen. Jag har byggt in en baslåda å 6" i taket och ändå så tycker ja att dom i fram klarar sig bra. Dock så ska ja bygga in med 10" å en massa skoj nu i bak så vi få se hur de blir :) Hoppas de gav lite klarhet :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.