|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet om någon sådan här i sverige, som man kan åka och titta på? Funderar svagt på att skaffa kanske en frontspoiler, fast jag tycker det är lite väl häftigt pris... Rickard | |
|
Den enda jag vet om som inte är stulen är en M5 Touring daytonaviolett bild på den från Gävle-träffen,vet inte var den bor ägaren är diskret skyltarna var avmonterade på Rörberg. Länk Det finns bilder på den stulna M5 sedanen här på sidan Länk MVH Stephan |
|
|
Det är ju hyffsat läckert paket måste jag bara säga!!! Synd på priset bara. Nån som vet om det går att köpa i Tyskland? Rickard |
|
markus00 |
Det är klart det finns att köpa i Tyskland. Känner ni inte till någon tysk motsvarighet till denna sidan?? isåfall kanske någon där har nått att sälja |
|
Tror att det är den där M5 Touringen jag sett på Weman Bilplåt i Järfälla. Ring och hör med dom på 08-471 80 89 Länk |
|
Tigerr |
Bra att sno en så "diskret" bil! :P Tigerr |
| elakt att sno en sån bil överhuvudtaget..man vet ju själv hur mycket man bryr sig om sin egen bil och hur jävla arg & ledsen man skulle bli om den försvann. Okej om de stjäl ngn tjänstekärra men inte en bil som ägaren har lagt ner mycket tid & kärlek på! | |
|
tack malte! ska ringa imon... Rickard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.