|
|
|
|---|---|
|
För 12 år sen hade jag en 730i -89 delphin grå (OMK105. För ca en vecka sen köpte jag en 730ia -90 att ha som andra bil och glidare! Även den delphin grå 😊 (PKP524) Det ända som finns att klaga på är att den varnar för bremsli elektriker typ. Och det jobbigaste, att i farter över 60 så känns det som bilen vandrar på vägen, känns även lite svajig i styrningen (gammal jänkare typ) Och så saknas serviceboken. Nån som kan få ut info på reg numret? Ringde tidigare ägare och han hade heller inte haft servicebok. Tack på förhand. Mvh Andreas O | |
| Har bara rullat 4000 mil sen den kom till sverige 1999. | |
|
Oj, det var ju otroligt! Men det förklarar skicket! Tyginredningen är som ny. Lite orolig över att inte veta servicen bara 😊 Tips på de andra sakerna? Mvh |
|
|
Har nu haft bilen på verkstad. Meken avrådde mig från att köra mer med den. Tidigare ägare har "ful" lagat, slagit in en bussning för att ta bort glapp. Var förbi BMW idag, 17000:- för en ny styrväxel :D Hoppas meken hittar en beg ;) MVH |
|
| Då var det fixat, ny beg styrväxel från skroten + arbete och div matiral 4590:- Bilen känns som ny i styrningen :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.