|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag kunde inte hålla mig... Den här verkar bara vara för bra för att vara sann: Länk /Lennart |
|
|
Hej Lennart tack för att du tog din tid för att söka hjälp:) haha jag har redan testat den sidan du skicka, de vill ha 20 pund för att skicka koden (kunde inte riktigt lita på om dom skickar rätt kod) Kalkylera kod fungerar på Volvos C stereor, dvs inte på min:( Jag har läst på olika forum och alla säger att man måste besöka volvo. |
|
|
Jo, jag börjar inse att det inte verkar finnas några säkra genvägar. (Har kollat många under tiden.) Hoppas att du har bra kontakt med V sedan tidigare, så att du slipper bli totalt uppkörd för denna baggis-grej. /Lennart |
|
|
Bara att åka in till Volvo. Jag har själv gjort det , kostade inget. ( Bilbiten ) |
|
|
Ska dit på fredag, får se vad dom säger. Återkommer med resultat |
|
| Förra ägaren är född 1930, så jag tror inte jag får någon hjälp därifrån. | |
|
Hej, Tror inte... Det hade nog varit mitt första val att fråga föregående ägare, eller någon av hans närmaste, om du tycker hen verkade virrig. Men äldre människor brukar vara ganska ordentliga och spara viktiga uppgifter. Gör du ett försök där, så kanske du slipper att fjäska för V. /Lennart |
|
|
Ringde volvo nyss, om stereon är original dvs ej bytt så kan man få koden gratis men om den är bytt så kostar det 223kr. Man kan endast beställa koden över disk. Hoppas dom håller vad dom säger när jag åker dit på fredag:) |
|
| Varför ligger inte denna tråden under "övriga bilmärken"? | |
|
5336 är koden till stereon:p Dom tog ej betalt för att ge koden:) |
|
|
Stort grattis! Och tack för återkopplingen! /Lennart |
|
| Tackar:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.